Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2012 |
---|---|
Tachometr | 120 984 km |
Motor | 2.2 CDTi, 120kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Dobrý vnitřní prostor, Atraktivní design (modely po faceliftu), Jízdní komfort, Příznivé ceny,
Chevrolet Captiva patří do nepříliš početné kategorie SUV střední velikosti. Nejen na českém trhu v této třídě vládnou především korejské vozy. A byť Captiva hrdě nese značku americké automobilky, i její původ je částečně korejský. Vůz totiž vzniká v továrnách bývalé automobilky Daewoo, kterou GM v minulosti koupilo. Vývoj Captivy probíhal v Jižní Koreji a v Německu, vůz má totiž dvojče s názvem Opel Antara. Světoběžnost automobilu dokazuje i fakt, že Captiva se nakonec nabízí i v USA, a to nejen pod značkou Chevrolet, ale také jako trochu luxusnější Buick. A mimochodem, turbodiesely pod kapotou mají pro změnu italský původ, takže Captiva je opravdový globální vůz. Oproti svému sourozenci Opel Antara je Chevrolet Captiva asi trochu atraktivnější volbou, a to především z důvodu nižších cen. Ústupky ve výbavě jsou přitom jen malé. Captiva je také vzhledově atraktivnější, platí to především pro vozy po faceliftu, ke kterému došlo v roce 2010. Do modernizace vypadá vůz trochu nenápadně, facelift mu přinesl mohutnou čelní masku s velkým logem výrobce umístěným v příčce, která masku rozděluje. Auto vypadá nejen mohutně a atraktivně, ale zároveň také budí respekt. Vcelku zdařilý je také interiér vozu, kterému vévodí pohodlná sedadla. Captivu je možné získat i v sedmimístné verzi, standardem je pět míst. Je to tedy pořádný kus atraktivního auta za dobrou cenu. Při koupi je ovšem dobré prohlédnout si servisní historii vozu a také zkontrolovat stav některých součástí.
Z hlediska jízdního chování je Captiva především pohodlný automobil, ostatně jako většina zástupců této třídy. Jízdní vlastnosti jsou nezáludné, je však nutné počítat s vyšší stavbou auta a jeho výraznějšími náklony v zatáčkách. Captiva je k sehnání ve verzích s pohonem předních, nebo všech kol, při výběru auta je tento fakt dobré zohlednit. Pod kapotou Captivy najdeme dost různorodé motory, z nichž ne každý je pro pohon relativně velkého auta ideální. Základem je totiž provedení se čtyřválcem 2,4 litru o výkonu 100 kW. Tento motor je na velké SUV slabý a vyznačuje se vysokou spotřebou. Po modernizaci v roce 2010 posílil čtyřválec na 123 kW, i tak to není příliš vhodná pohonná jednotka. Velmi vzácně se setkáte s Captivou poháněnou šestiválcem. Nejprve šlo o motor 3,2 V6 s výkonem 169 kW, v roce 2008 narostl objem i výkon na 3,6 litru a 189 kW a při faceliftu byl tento motor opět nahrazen novým – tentokrát třílitrovým šestiválcem s výkonem 190 kW. Motory jsou silné, připomínat však, že mají opravdu vysokou spotřebu paliva, snad ani není nutné. Daleko vhodnější volbou jsou pro Captivu turbodiesely. Z počátku šlo o agregáty VCDi o objemu 2,0 litru a výkonu 93 a 110 kW od VM Motori. Při faceliftu dostal vůz odvozenou výkonnější variantu s objemem 2,2 litru se 120 a 135 kW. Z hlediska dynamiky jsou tak pochopitelně zajímavější vozy po modernizaci, ani před ní ovšem motory vyloženě netrpí nedostatkem síly. Jen u základního provedení je nutné počítat s trochu rozvážnějším projevem. Vzhledem k charakteru vozu to ovšem nemusí být na škodu.
Chevrolet Captiva je velké a dobře vybavené auto za příjemnou cenu. Už od základních stupňů je k dispozici klimatizace, šestice airbagů nebo dálkově ovládané centrální zamykání, kompletní elektrická výbava včetně sklápění a vyhřívání zrcátek a další vymoženosti. Dobrým pomocníkem může být asistent pro sjíždění svahů. Vyšší stupně pak komplet ještě rozšíří.
Chevrolet Captiva je auto dvou tváří. Před modernizací jde o vcelku konzervativní a méně nápadné SUV. Vůz po faceliftu, ke kterému došlo v roce 2010, dostal daleko dynamičtější a agresivnější vzhled. Auto po modernizaci je nepochybně atraktivnější, celkově je Captiva velmi solidní zástupce své kategorie.
Captivu většinou potkáte s turbodieselovými motory pod kapotou. A není divu, benzinový čtyřválec 2,4 litru ani šestiválce totiž mají opravdu vysokou spotřebu paliva. U čtyřválce je to dáno především tím, že je na daný vůz trochu slabý. Turbodiesely naopak drží spotřebu v rozumných mezích, i tak je vzhledem k velikosti auta potřeba počítat s vyššími náklady na palivo.
Jízdní vlastnosti Captivy jsou nezáludné, ovšem je nutné počítat s celkově komfortním naladěním auta a jeho většími náklony v zatáčkách. Verze s pohonem všech kol připojuje zadní nápravu automaticky, což zlepšuje stabilitu auta za zhoršených adhezních podmínek.
Captiva prošla bezpečnostními testy Euro NCAP dvakrát. Vůz před modernizací získal v roce 2007 čtyřhvězdičkové hodnocení, inovovaný typ získal v roce 2011 plný počet pěti hvězdiček. Vzhledem ke své mohutné stavbě je Captiva bezpečným autem, ze kterého má posádka dobrý rozhled. Dobrá je i bezpečnostní výbava.
Chevrolet Captiva je sice vcelku rozměrné SUV s dobrou nabídkou vnitřního prostoru, určité rezervy u něj ovšem v oblasti praktičnosti najdeme. Třeba zavazadlový prostor s objemem 465 litrů je sice dostačující, ale konkurence umí nabídnout více. Captiva se může pochlubit tím, že je k dispozici i v sedmimístné konfiguraci, pak se do zavazadlového prostoru vejde jen minimum nákladu.
Captiva je komfortní automobil s dostatkem místa pro posádku ve všech směrech. Odpružení vozu dobře filtruje nerovnosti na našich silnicích. Už u nových vozů se ovšem z interiéru občas ozývaly pazvuky, což celkově kladný pocit z pobytu ve voze mírně sráží.
Velké SUV spotřebuje docela dost paliva, což samo o sobě náklady na provoz zvyšuje. Některé vozy také trpí nadměrným opotřebením určitých komponent, jako jsou spojka nebo nápravy, opravy opět mohou ukrojit z rozpočtu výraznější částky.
Captiva, stejně jako její méně rozšířené dvojče Opel Antara není na trhu ojetin příliš vyhledávaným zbožím. Designem ani zpracováním nenadchne ani neurazí, coby ojetina obvykle zaujme až na druhý pohled, zejména při porovnání prodejních cen oproti konkurenčním modelům. Silnou zbraní Captivy je totiž rychlý pokles hodnoty, obzvláště ve srovnání s japonskou produkcí. Podobně velké pětileté dieselové SUV za srovnatelnou cenu zkrátka jinde asi nekoupíte. Padající ceny mohou z bazarové Captivy učinit velmi atraktivní, s trochou nadsázky diskontní, zboží. Výsledný poměr ceny, vnitřního prostoru, užitné hodnoty a obvyklého stavu je však lákavý už dnes. Většina ojetin nabízí solidní úroveň výbavy, často nechybí automatická převodovka nebo kožené čalounění. Navíc dokáže nabídnout sedm sedadel, čímž se v dané cenové relaci může pochlubit málokterý konkurent. Výhodou je i to, že na rozdíl od prestižnější německé a japonské konkurence má většina ojetin český původ a jasnou servisní historii, proto tolik nesvádí například k nekalému kouzlení s tachometry.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.2 CDTi, 7 míst, Park. senzory
Rok uvedení do provozu | 2012 |
---|---|
Tachometr | 120 984 km |
Motor | 2.2 CDTi, 120kW |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.