800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Mazda 2, 2003

1.3 i, nové v ČR, 2. majitel, posilovač řízení

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2003
Tachometr59 970 km
Motor1.3 i, 55kW
Převodovka5 stupňů
Barvačervená
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO4
Historie Koupeno nové v ČR


Výbava vozu


Přednosti vozu

Vůz zakoupen jako nový v ČR po druhém majiteli, najeto pouze 59tis km, vhodný vůz do městského provozu, nízká spotřeba paliva, levné povinné ručení.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 270
Pokračovat

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Mazda 2 (2002–2007)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Spolehlivost , Dobrý vnitřní prostor , Dobré jízdní vlastnosti

Úvodem

Od roku 2002 nese malý model v nabídce Mazdy nové označení Mazda 2. Dvojka nahradila předchozí model Demio, toto označení pro ni nadále platí třeba na domácím trhu v Japonsku. Zároveň se stala nástupcem modelu Mazda 121, která byla dvojčetem tehdejšího Fordu Fiesta. Od modelu Demio zdědila dvojka vyšší stavbu karoserie, která zaručuje na danou kategorii hodně dobrý vnitřní prostor. Sedí se trochu vzpřímeněji a výše, než je obvyklé, takže místa je tu dost jak pro kolena, tak nad hlavou cestujících. Zavazadlový prostor má slušný objem 270 litrů, což není špatné. Hlavně však překvapí velmi nízko položená nakládací hrana, která je v rovině s podlahou prostoru. I ta je docela nízko, po sklopení sedadel tak vznikne plocha se schodem. Ale celková přepravní kapacita vzroste na solidních 1050 litrů. Interiér jako takový působí vcelku elegantně, avšak použité materiály jsou obyčejnější a zpracování vcelku průměrné. Provedení je ovšem účelné, je tu řada chytrých odkládacích míst a pochvalu zaslouží pohodlná sedadla. Jednoduchá estetika vnitřního prostoru auta se projevuje i na vnějším designu. Kabát je na první pohled možná až příliš fádní a obyčejný, vyhoví spíše konzervativním zájemcům. 
 
Technika Mazdy 2 pochází z dobové Fiesty. Karoserie a stavba je však bližší spíše modelu Fusion. Od obou aut zdědila Dvojka velmi dobré naladění podvozku s výborným mixem čitelných jízdních vlastností s dobrým držením stopy a celkově dobrým cestovním komfortem. Ten ruší snad jen dvě věci – větší hluk od zadní nápravy a také absence místa pro opření levé nohy ve chvíli, kdy zrovna nepracuje se spojkou. To vede k tomu, že si řidiči namísto někam vedle při stání v koloně často odkládají nohu právě na spojkový pedál, a spojka se tak více opotřebovává.
 
O pohon Mazdy 2 se stará jeden ze čtyř možných motorů. Tři jsou benzinové a jeden vznětový. Základem je agregát s objemem 1,25 litru a solidním výkonem 55 kW. Pro auto je to vcelku dostatečná jednotka, která ovšem ve vyšších rychlostech trochu ztrácí dech. Lépe je na tom čtrnáctistovka s výkonem jen o málo vyšším – 58 kW. Jeho pružnost je ovšem lepší a pro mimoměstské jízdy jde o výhodnější provedení. Nejsilnějším motorem je šestnáctistovka s výkonem vcelku standardních 74 kW, která poskytuje dvojce opravdu dobrou dynamiku při zachování stále rozumné spotřeby paliva. Nejúspornější je ovšem turbodiesel z dílen koncernu PSA – čtrnáctistovka HDi, zde označovaná jako 1,4 MZR-CD, má výkon 50 kW a opět pro pohon auta stačí.  

Výbava

Výbava Mazdy 2 prvního provedení je spíše průměrná, žádné výrazné komfortní prvky tu očekávat nelze. Většina vozů na trhu je však vybavena klimatizací a základní elektrickou výbavou nebo centrálním zamykáním.  

Design

Vzhled Mazdy 2 prvního provedení (druhá generace Demia) je hodně konzervativní a na poli malých automobilů až nezvykle usedlý. Tvary jsou ovšem celkem účelné. Poskytují dobrý vnitřní prostor. Interiér auta je trochu nápaditější než zevnějšek, avšak použité materiály jsou rovněž obyčejné. 

Spotřeba

Mazda 2 dostala vcelku vyváženou paletu motorů s příznivou spotřebou paliva. Už základní motor 1,25 pro pohon stačí a je střídmý, ani nejsilnější šestnáctistovka s poměrně vysokým výkonem na tom není z hlediska spotřeby vyloženě špatně. Velmi úsporný dovede být turbodiesel z dílen koncernu PSA. 

Jízdní vlastnosti

Mazda 2 dostala techniku soudobého Fordu Fiesta – základem je tedy podvozek, který se i v tomto případě podařilo velmi dobře naladit, takže auto drží dobře stoupu, je hezky ovladatelné a jeho chování je čitelné a nezáludné. 

Bezpečnost

V nárazových testech Euro NCAP se objevila Mazda 2 prvního provedení hned dvakrát – jednou v roce 2003 a jednou 2004, celkové skóre čtyř hvězdiček však bylo v obou případech shodné. Novější provedení jen dostalo o bod v hodnocení navíc díky připomínači zapnutí pásů. Z dnešního pohledu je ochrana posádky spíše průměrná, v bezpečnostní výbavě najdeme standardně dva airbagy. 

Praktičnost

Zavazadlový prostor Mazdy 2 má solidní objem 270 litrů s pravidelným a velmi dobře využitelným tvarem. Velkou výhodou je velmi nízko položená nakládací hrana v rovině s podlahou zavazadlového prostoru, to je u malých aut opravdu rarita. Celkový vnitřní prostor je nadprůměrný. 

Komfort

Mazda 2 nabízí krom jistých jízdních vlastností také dobrý cestovní komfort. Auto si vcelku slušně poradí s filtrací nerovností na vozovkách, ovšem nedostatkem je zvýšená hlučnost od zadní nápravy. Interiér je prostorný, pocit z něj je ovšem průměrný. 

Provozní náklady

Mazda 2 je spolehlivý automobil s úspornými motory – platí to pro všechny motorizace. Proto zůstávají celkové provozní náklady příjemně nízko, a to i přesto, že náhradní díly Mazdy nepatří k těm úplně nejlacinějším. Zde ovšem hraje roli technika z Fiesty.  

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Mazda 2 2003

1.3 i, nové v ČR, 2. majitel, posilovač řízení
Cena: 60 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800