800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00

Audi A3, 2010

1.4 TSi, Automat, servisní knížka, navigace, Aut. klimatizace, Xenony, Park. senzory

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2010
Tachometr78 789 km
Motor1.4 TSi, 92kW
PřevodovkaAutomat / 7 stupňů
Barvačerná-metalíza
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Historie Servisní knížka


Výbava vozu

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 761
Pokračovat

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Audi A3 (2003–2012)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Jízdní komfort, Bohatá nabídka motorů, Výborné zpracování, Dobré jízdní vlastnosti, Úsporné turbodiesely,

Úvodem

Audi A3 druhé generace vyráběné od roku 2003 je příspěvkem automobilky do nabité třídy kompaktních vozů. Vzhledem ke značce se mezi nimi řadí k prémiovým produktům, a o zákazníky tak bojuje především s jedničkovým BMW nebo švédským Volvem C30 či italským Alfa Romeo Giulietta. A3 se vyznačuje celkovou solidností, jejímž základem je prověřená koncernová technika a příkladné dílenské zpracování vozu. Nadprůměrná je tak i celková spolehlivost. Design vozu zapadá do rázu automobilky, a nechybí tak rozměrná čelní maska, která je typickým poznávacím znakem vozů značky Audi. Zajímavostí jsou karosářská provedení. A3 se nejprve začala prodávat jako klasický třídveřový hatchback, později přišlo do prodeje pětidveřové provedení Sportback, které je na pomezí mezi hatchbackem a combi. Jeho délka je oproti třídveřovému provedení větší, rozvor náprav zůstává nezměněn. K sehnání je občas i dvoudveřový kabriolet. Technickým základem tu je ve všech případech platforma pátého Volkswagenu Golf.

Tradičně hodně široká je paleta nabízených motorů. Zdaleka ne všechny jsou ovšem pro pohon A3 vhodné. Základem je šestnáctistovka s výkonem 75 kW, což je na zaměření auta trochu málo, na druhou stranu pro řidiče s menším ročním nájezdem postačí a má slušnou spotřebu. Silnější přímovstřiková verze motoru – tedy 1,6 FSI – příliš dobrou volbou není, spotřeba u ní hodně kolísá podle jízdního stylu a motor je hodně citlivý na kvalitu paliva. Spotřeba je častým tématem i u motorů TSI, které se v průběhu života modelu pod kapotu A3 dostaly. Jejich potíže s řetězovým rozvodem jsou dostatečně známy, a tak je při koupi této varianty třeba být velmi ostražitý. Setkáme se tu s verzemi 1,2 TFSI se 77 kW a 1,4 TFSI s 92 kW. Silnější 1,8 TFSI (118 kW) už těmito problémy netrpí, ovšem vyskytují se u něj jiné problémy. Dvoulitr s výkonem 110 kW má zase vyšší spotřebu. Přeplňovaná verze se 147 kW je už opravdu sportovnější, běžným vrcholem může být šestiválec 3,2 litru s výkonem 184 kW. Úplnou špičkou je pak verze S3 s přeplňovaným dvoulitrem vyladěným na 195 kW.

U vznětových motorů je skladba jednodušší a platí, že menší agregáty jsou spolehlivější. Základem byl motor 1,9 TDI se 77 kW, na něj navazuje dvoulitr ve verzích 103 a 125 kW. V průběhu výroby modelu se do A3 začaly namísto devatenáctistovky montovat novější jednotky 1,6 TDI ve verzích 66 a 77 kW.   

Výbava

Audi si často nechává za různé prvky výbavy připlácet, na druhou stranu oproti běžným vozům této třídy bývá A3 nadprůměrně vybaveno. Navíc zákazníci Audi se příplatků nebojí, takže na trhu s ojetými vozy lze najít opravdu velmi dobře vybavené modely.

Design

Audi A3 druhé generace neomylně patří do rodiny vozů z Ingolstadtu. Vzhled je solidní a docela autoritativní zároveň, u A3 je velkou zvláštností dvojice tvarově dost odlišných karosářských provedení. Sportback se snaží být praktičtější, třídveřové provedení více šik.

Spotřeba

Turbodiesely pod kapotami koncernových vozů se tradičně mohou chlubit příznivou spotřebou paliva a nejinak je tomu u Audi A3. Ostatně, i díky tomu patří k oblíbenějším motorizacím. Zážehové motory jsou na tom z hlediska spotřeby trochu hůře, ovšem motory TSI dovedou jezdit příjemně úsporně.

Jízdní vlastnosti

Jízdní projev Audi A3 patří ke špičce třídy. Podvozek pátého Golfu je velmi jistý a dovoluje přesné vedení auta, přitom také zvládá dobře tlumit nerovnosti. Elektromechanický posilovač řízení ovšem příliš bravurní zpětnou vazbu neposkytuje. Pro zájemce jsou k dispozici i verze s pohonem všech kol, nejde ovšem o systém Quattro, Audi tu přebírá klasickou spojku Haldex. Milovníkům ostré jízdy je určena verze S3, která nabídne opravdu nevšední zážitky.

Bezpečnost

Audi A3 je robustní vůz s velmi dobrou bezpečnostní výbavou, a tak je i jeho bezpečnost na velmi dobré úrovni. Nárazové testy vůz absolvoval krátce po svém uvedení v roce 2003 a odnesl si z nich čtyři hvězdičky, což byl tehdy standard.

Praktičnost

Audi A3 si rozhodně neklade za úkol být kdovíjak praktickým automobilem, přesto ale v této oblasti příjemně překvapí. Prostoru na zadních sedadlech není na rozdávání, ale ujde to, zavazadlový prostor má slušný objem 350 litrů u třídveřového provedení a 370 u Sportbacku. Pozor ovšem u modelů s pohonem všech kol, tam je místa bezmála o 70 litrů méně.

Komfort

Podvozek A3 převzatý z Golfu je příkladnou ukázkou skloubení výborných jízdních vlastností a perfektního komfortu odpružení. Naladění je opravdu výborné a A3 v tomto ohledu patří na naprostou špičku své třídy. Posádka si také užije hodnotný interiér, ve kterém většina lidí nebude strádat ani nedostatkem místa.

Provozní náklady

Audi A3 i díky prověřené technice a velmi dobrému zpracování patří k nadprůměrně spolehlivým vozům. Nízká je i spotřeba vznětových motorů a také některých zážehových jednotek, vyšší náklady tak mohou způsobit jenom výdaje za neplánované opravy. I servis je mírně dražší.

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Audi A3 2010

1.4 TSi, Automat, servisní knížka, navigace, Aut. klimatizace, Xenony, Park. senzory
Cena: 241 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800