Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2007 |
---|---|
Tachometr | 276 925 km |
Motor | 3.0d, 173kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 08/2025 |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 231 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Poslední servis | 24.1.2023 při 265 965 km |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Kvalitní zpracování, Výborné turbodiesely, Vynikající jízdní vlastnosti, Jízdní dynamika, Vnitřní prostor
Druhá generace BMW X5 se vyrábí od roku 2006, a tak lze bez problémů narazit i na hodně ojeté vozy. X5 ve svém novém vydání přinesla oproti původnímu modelu řadu změn, základní koncepce SUV, které se cítí skvěle především na silnici, se ovšem nezměnila. BMW hodně zapracovalo na designu, který i po letech, kdy se model blíží ke sklonku svého života, vypadá velmi elegantně a důstojně, v některých provedeních i patřičně agresivně. Konstruktéři také výrazně zvětšili vnitřní prostor, a X5 už tak na rozdíl od předchozí generace za soupeři nezaostává. Nadále platí, že interiér je velmi kvalitní a hodnotný, navíc i přehledný a trvanlivý. Předností jsou i pohodlná sedadla. U druhé generace X5 se zdá, že se BMW snažilo vyslyšet nároky evropských zákazníků, ty americké totiž v podstatě uspokojila už generace první. I proto najdeme pod kapotou širší nabídku turbodieselů, na druhou stranu se přidal pro řadu BMW (a prémiových vozů vůbec) typický nešvar. Základní výbava vozu je vcelku chudá a je nutné připlácet i za jindy samozřejmé věci. Při hledání ojetého automobilu je tak dobré krom jeho stavu zkontrolovat i opravdový rozsah výbavy, jednotlivé vozy s podobnou cenou se od sebe mohou výrazně lišit.
Jedním z důvodů pro takovou obezřetnost je fakt, že nejoblíbenějším provedením je v podstatě to se základním přeplňovaným vznětovým šestiválcem. Jeho výkon 180 kW zajišťuje vozu dostatečnou dynamiku a vcelku příznivou spotřebu paliva. Ovšem pozor, na dálnici už dynamické schopnosti vozu trochu opadají, může za to aerodynamika i vysoká hmotnost. Diesely lze ovšem mít i v silnějších provedeních xDrive 35d s 210 kW a xDrive 40d s 225 kW. Jejich spotřeba oproti základnímu motoru příliš neroste a výkonová rezerva je více než dostatečná. Benzinové motory zastupuje obvyklý šestiválec 3,0 s 200 kW, dále verze 35i s 225 kW a osmiválec 4,8 litru s výkonem 261 kW, výkonovým vrcholem je provedení X5 M s přeplňovaným osmiválcem 4,4 litru o výkonu ohromných 408 kW. „Emkové“ provedení lze nově mít i se vznětovým motorem s označením M50d, opět jde o známý třílitrový šestiválec, ovšem tentokrát vyladěný na úctyhodných 280 kW a 740 Nm. S ním zrychlí X5 na stovku za 5,4 sekundy a spotřeba se přitom drží v rozumných mezích.
BMW X5 druhé generace převzalo od svých mnichovských sourozenců nešvar v podobě relativně chudé základní výbavy. Připlácí se za jindy samozřejmé prvky. Na druhou stranu původní majitelé většinou za řadu položek připláceli, takže ojetá auta nemají špatnou výbavu. Jen je lepší si ji u jednotlivých vozů porovnat.
Druhá generace BMW X5 vzhledově velmi dospěla. Na první pohled zmohutněla a dostala trochu drsnější, ale zároveň solidnější vzhled. Pro někoho může být X5 opticky příliš objemný vůz, ovšem takový vzhled zároveň někteří zákazníci v dané kategorii vyhledávají. Celkově působí druhá generace vyváženěji než ta první a zdá se, že její design tolik nestárne.
Především pro evropské zákazníky rozšířilo BMW u druhé generace X5 nabídku vznětových motorů. Ty jsou zdaleka nejpopulárnějšími motorizacemi v našich končinách a prakticky ve všech výkonových provedeních (včetně M50d) dovedou držet spotřebu v rozumných mezích. Ovšem vzhledem k hmotnosti a stavbě nelze počítat s tím, že by X5 bylo kdovíjak úsporné auto. U benzinových motorizací pak je připomínání vysoké spotřeby pověstným nošením dříví do lesa.
Stále platí, že BMW X5 patří jízdně k tomu nejlepšímu ve své kategorii. Auto se snaží co nejvíce maskovat svou vyšší stavbu, což se na celkovém vedení stopy projevuje pozitivně. Fyziku však ošálit nelze a druhá generace také působí trochu těžkopádněji v nízkých rychlostech a při manévrování.
Nárazovými testy Euro NCAP druhá generace X5 možná trochu překvapivě neprošla, ovšem úroveň bezpečnosti je příkladná. Mohutný vůz má bohaté deformační zóny a jediným jeho větším bezpečnostním rizikem je pro SUV typická vyšší hrozba převrácení. I při něm by však měla masivní konstrukce auta spolu s bezpečnostní výbavou posádku ochránit velmi dobře.
U druhé generace X5 došlo k výraznému nárůstu vnitřního prostoru, cestující tu tak mají ve všech směrech opravdu dostatek místa. Zavazadlový prostor narostl na také velmi solidních 620 litrů a navíc se vůz zbavil nepraktického dvojitého řešení pátých dveří. Ovšem jedna piha na kráse se pro změnu objevila. Přes mohutné prahy se hůře nastupuje a vysoké je riziko, že se o ně pasažér ušpiní.
X5 hýčká posádku dostatkem vnitřního prostoru, a především opravdu vynikajícími sedadly, jejichž pohodlí cestující nejvíce ocení při dlouhých cestách. Celkový jízdní komfort je stále nadprůměrný i díky menším náklonům karoserie, ovšem tlumení rázů a nerovností se oproti předchozí generaci decentně zhoršilo.
BMW X5 patří ve své druhé generaci stále k nadprůměrně spolehlivým a trvanlivým vozům, ovšem celkové náklady na jeho provoz jsou pochopitelně vyšší. A to i přes rozumnou spotřebu vznětových motorů. U v podstatě novějšího BMW nelze totiž počítat s příznivými cenami náhradních dílů a i servis je nákladnější záležitostí.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8003.0d, 4x4, Automat, servisní knížka, Kůže, navigace, Automatická klimatizace, Xenony, Tempomat, Park. senzory, Vyhřívání sedaček
Rok uvedení do provozu | 2007 |
---|---|
Tachometr | 276 925 km |
Motor | 3.0d, 173kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | šedá-metalíza |
STK | 08/2025 |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 231 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Poslední servis | 24.1.2023 při 265 965 km |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.