800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Audi TT, 2000

1.8 T, 4x4, servisní knížka, Aut. klimatizace, Vyhřívání sedaček

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2000
Tachometr215 339 km
Motor1.8 T, 132kW, 4x4
Převodovka6 stupňů
Barvastříbrná-metalíza
STK04/2021
KaroserieCoupe
PalivoBenzín
Emisní normaEURO2
Historie Servisní knížka


Výbava vozu


Přednosti vozu

Extrémně zachovalý vůz, automatická klimatizace, 4x4, kožená sedadla, velmi hezký interiér, doklady o opravách přiloženy, vedená servisní kniha, bez investic.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 468 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Úvěr možný ihned
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.

+ Prověrka vozu

Recenze

Audi TT (1998–2006)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Atraktivní design, Výkonné motory, Kvalitní zpracování , Rozumná spotřeba paliva, Dobré jízdní vlastnosti, Spolehlivost

Úvodem

První generace Audi TT vzbudila v roce 1998 při svém uvedení na trh opravdu velkou pozornost. Atraktivní malé kupé stálo na běžné a dostupné koncernové technice (podvozek čtvrté generace VW Golf), tu ovšem zabalilo do velmi atraktivního a nadčasového kabátu. Design Petera Schreyera (který později přešel do Kia, aby pozvedl úroveň designu korejských vozů) můžeme do jisté míry označit za futuristický. Jisté je, že Audi TT si s žádným jiným vozem na silnici opravdu nemůžete splést, auto také uvedlo některé designové prvky, které se následně rozšířily napříč nabídkou automobilky. Krátce po uvedení kupé se objevil i neméně lákavý kabriolet, spolu s ním pak dostalo kupé i malou úpravu. Na zakulacené zádi se objevil malý, ale opticky rušivý spoiler. Ten tu Audi přidalo po vlně kritiky, která se snesla na občas záludné chování auta. Znenadání se totiž TT mohla odlehčit záď, což mohlo být pro nezkušené řidiče nebezpečné. Spoiler výrobce domontoval i na již vyrobená a prodaná auta v rámci svolávací akce, a tak by neměl ani na nejstarších vozech chybět.
 
Po úpravě už lze jízdní vlastnosti označit za nezáludné a naopak velmi zdařilé. TT se ochotně vrhá do zatáček a meze přilnavosti leží opravdu daleko. Platí to obzvlášť pro verze s pohonem všech kol, který se dodával u základních motorů za příplatek. Základní verze tedy mají poháněnu jenom přední nápravu, což vyloženě sportovní projev auta trochu krotí. Pochvalu zaslouží i kvalitně provedený a esteticky lákavý interiér. V něm překvapí dvojice zadních sedadel, u malých kupé nezvyklý jev. Jenže sedadla jsou opravdu jen nouzová, vejdou se sem jenom děti, dospělí cestující tu snad přežijí nějakou kratší cestu.
 

Pod kapotou první generace Audi TT najdeme výhradně benzinové agregáty. Od počátku se nejprve TT dodávalo s dvojí variantou přeplňovaného dvacetiventilového čtyřválce 1,8. Základní verze s výkonem 132 kW umí s autem slušně cvičit, na výběr je provedení s pohonem předních, nebo všech kol. Silnější varianta se 165 kW má pak standardně poháněna všechna kola. V roce 2001 se objevil také základní motor 1,8 Turbo s výkonem 110 kW, který lze považovat za pohodovou jednotku třeba pro kabriolet. K dispozici byl také šestiválec 3,2 litru s výkonem 184 kW, ten ovšem nadměrně zatěžuje přední nápravu. To trochu narušuje jízdní vlastnosti a také má vliv na trvanlivost nápravy. 

Výbava

Výbava Audi TT z dnešního hlediska příliš nepřekvapí, ve své době ovšem rozhodně byla tím nejlepším, co šlo v případě techniky kompaktních modelů získat. Klimatizace, airbagy, kožená sedadla i jejich vyhřívání tak nejsou u TT ničím neobvyklým. 

Design

Audi TT první generace bylo ve své době hodně neotřelým vozem a ani dnes si jej na silnici s ničím nespletete. Oblé tvary jsou velmi originální a snad i trochu futuristické, byť dnes už možná malinko okoukané. I tak je první TT z pera Petera Schreyera dodnes opravdu atraktivním a originálním vozem, který možná opět získává své kouzlo. 

Spotřeba

Na rozdíl od mnoha pravověrných sporťáků se může Audi TT pochlubit i rozumnou spotřebou paliva. Především obě slabší provedení přeplňované osmnáctistovky se dovedou v apetitu překvapivě krotit, silnější provedení je už ovšem žíznivější. Šestiválec má pak vysokou spotřebu. 

Jízdní vlastnosti

Jízdní vlastnosti Audi TT jsou velmi dobré, byť k jistotě jim musel pomoci dodatečně přidaný spojler v zadní části vozu. Auto je velmi agilní, a především u verzí s pohonem všech kol je přilnavost a trakce opravdu perfektní. Na druhou stranu klasické sporťáky s pohonem zadních kol dovedou být přece jen zábavnější. 

Bezpečnost

Audi TT se může pochlubit i slušnou úrovní ochrany posádky. V roce 2003 se nárazovým testům Euro NCAP podrobilo provedení kabriolet a odvezlo si více než slušné hodnocení čtyř hvězdiček z pěti možných. To svědčí o velké tuhosti karoserie, a kupé tak posádku ochrání ještě o něco lépe. 

Praktičnost

Sportovní automobily nebývají příliš praktické, takže u Audi TT překvapí už jenom přítomnost zadní řady sedadel. Ta je o všem spíše nouzová, usadí se sem jenom malí cestující. Zavazadlový prostor má v základu slušný objem 270 litrů, ovšem u verzí s pohonem všech kol je nutné počítat jen s 220 litry. 

Komfort

Audi TT je především sportovně zaměřený vůz, a proto tlumení nerovností není tak důležité jako jízdní vlastnosti. Oproti soupeřům ovšem dovede být TT docela komfortní a posádka se může těšit také z kvalitně provedeného interiéru. 

Provozní náklady

Audi TT používá vcelku běžnou velkosériovou techniku, což usnadňuje jak samotné servisní úkony, tak shánění náhradních dílů. Na druhou stranu díly, které jsou pro tento vůz specifické, budou vždy trochu dražší. Mezi podobně koncipovanými sporťáky ovšem TT patří k provozně méně náročným vozům. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvyšší cenu na trhu Dostanete nejvyšší cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Audi TT 2000

1.8 T, 4x4, servisní knížka, Aut. klimatizace, Vyhřívání sedaček
Cena: 110 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800