Nevíte si rady? Nechte si poradit od odborníků. Rozumíme autům již 27 let.
Momentálně je online 0 odborníků Zavolejte miParkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Přihlásit Vytvořit garážRok uvedení do provozu | 2000 |
---|---|
Tachometr | 215 339 km |
Motor | 1.8 T, 132kW, 4x4 |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
STK | 04/2021 |
Karoserie | Coupe |
---|---|
Palivo | Benzín |
Emisní norma | EURO2 |
Historie | Servisní knížka |
Extrémně zachovalý vůz, automatická klimatizace, 4x4, kožená sedadla, velmi hezký interiér, doklady o opravách přiloženy, vedená servisní kniha, bez investic.
Chci více informací o vozeŘekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Atraktivní design, Výkonné motory, Kvalitní zpracování , Rozumná spotřeba paliva, Dobré jízdní vlastnosti, Spolehlivost
Pod kapotou první generace Audi TT najdeme výhradně benzinové agregáty. Od počátku se nejprve TT dodávalo s dvojí variantou přeplňovaného dvacetiventilového čtyřválce 1,8. Základní verze s výkonem 132 kW umí s autem slušně cvičit, na výběr je provedení s pohonem předních, nebo všech kol. Silnější varianta se 165 kW má pak standardně poháněna všechna kola. V roce 2001 se objevil také základní motor 1,8 Turbo s výkonem 110 kW, který lze považovat za pohodovou jednotku třeba pro kabriolet. K dispozici byl také šestiválec 3,2 litru s výkonem 184 kW, ten ovšem nadměrně zatěžuje přední nápravu. To trochu narušuje jízdní vlastnosti a také má vliv na trvanlivost nápravy.
Výbava Audi TT z dnešního hlediska příliš nepřekvapí, ve své době ovšem rozhodně byla tím nejlepším, co šlo v případě techniky kompaktních modelů získat. Klimatizace, airbagy, kožená sedadla i jejich vyhřívání tak nejsou u TT ničím neobvyklým.
Audi TT první generace bylo ve své době hodně neotřelým vozem a ani dnes si jej na silnici s ničím nespletete. Oblé tvary jsou velmi originální a snad i trochu futuristické, byť dnes už možná malinko okoukané. I tak je první TT z pera Petera Schreyera dodnes opravdu atraktivním a originálním vozem, který možná opět získává své kouzlo.
Na rozdíl od mnoha pravověrných sporťáků se může Audi TT pochlubit i rozumnou spotřebou paliva. Především obě slabší provedení přeplňované osmnáctistovky se dovedou v apetitu překvapivě krotit, silnější provedení je už ovšem žíznivější. Šestiválec má pak vysokou spotřebu.
Jízdní vlastnosti Audi TT jsou velmi dobré, byť k jistotě jim musel pomoci dodatečně přidaný spojler v zadní části vozu. Auto je velmi agilní, a především u verzí s pohonem všech kol je přilnavost a trakce opravdu perfektní. Na druhou stranu klasické sporťáky s pohonem zadních kol dovedou být přece jen zábavnější.
Audi TT se může pochlubit i slušnou úrovní ochrany posádky. V roce 2003 se nárazovým testům Euro NCAP podrobilo provedení kabriolet a odvezlo si více než slušné hodnocení čtyř hvězdiček z pěti možných. To svědčí o velké tuhosti karoserie, a kupé tak posádku ochrání ještě o něco lépe.
Sportovní automobily nebývají příliš praktické, takže u Audi TT překvapí už jenom přítomnost zadní řady sedadel. Ta je o všem spíše nouzová, usadí se sem jenom malí cestující. Zavazadlový prostor má v základu slušný objem 270 litrů, ovšem u verzí s pohonem všech kol je nutné počítat jen s 220 litry.
Audi TT je především sportovně zaměřený vůz, a proto tlumení nerovností není tak důležité jako jízdní vlastnosti. Oproti soupeřům ovšem dovede být TT docela komfortní a posádka se může těšit také z kvalitně provedeného interiéru.
Audi TT používá vcelku běžnou velkosériovou techniku, což usnadňuje jak samotné servisní úkony, tak shánění náhradních dílů. Na druhou stranu díly, které jsou pro tento vůz specifické, budou vždy trochu dražší. Mezi podobně koncipovanými sporťáky ovšem TT patří k provozně méně náročným vozům.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8001.8 T, 4x4, servisní knížka, Aut. klimatizace, Vyhřívání sedaček
Rok uvedení do provozu | 2000 |
---|---|
Tachometr | 215 339 km |
Motor | 1.8 T, 132kW, 4x4 |
Převodovka | 6 stupňů |
Barva | stříbrná-metalíza |
STK | 04/2021 |
Karoserie | Coupe |
Palivo | Benzín |
Emisní norma | EURO2 |
Historie | Servisní knížka |