Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 247 612 km |
Motor | 3.0 TDI, 176kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Stupeň výbavy | S-line |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 200 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Respekt budící design, Výborná variabilita interiéru, Praktičnost a vnitřní prostor, Špičkové zpracování , Kultivované motory,
Audi Q7 je reakcí na luxusní SUV, jako jsou BMW X5 a Mercedes ML, jeho obří rozměry jej ovšem pasují i do role konkurenta pro klasický Range Rover, byť na něj Audi nemá terénními schopnostmi. Každopádně je Q7 jedním z největších zástupců své kategorie a na českých silnicích nepotkáme mnoho větších a mohutnějších vozů. Respekt budí Q7 nejen rozměry, ale samozřejmě i svým vzhledem. Obrovská, pro Audi tak typická maska chladiče tu doslova narostla do nových rozměrů, příď auta je opravdu masivní a vypadá agresivně. Odklízet pomalejší vozy z levého dálničního pruhu proto zvládne na jedničku. Zbytek vozu má umírněnější tvary, nicméně optická i reálná mohutnost je tu zachována. Velká délka (přes 5 metrů) dává autu tak trochu proporce přerostlého combi a částečně tak maskuje celkově vysokou stavbu. Audi Q7 ovšem není jen luxusní a respekt budící vůz, překvapivě je to také velmi praktický dopravní prostředek. Obří zavazadlový prostor má objem 775 litrů a díky masivním elektricky vyklápěným pátým dveřím je do něj skvělý přístup, byť nakládací hrana je pochopitelně vysoko. Pod podlahou se navíc skrývá třetí řada sedadel, která není pouze nouzová, byť vysocí cestující sem budou hůře nastupovat a nebudou tu mít dostatek místa. I za třetí řadou zbude slušných 330 litrů místa pro zavazadla. Naopak po sklopení i druhé řady (vznikne rovná ložná plocha) lze do Q7 naložit až 2035 litrů nákladu. Připomínat špičkový jízdní komfort a pro Audi typické precizní zpracování interiéru je možná trochu nošením dříví do lesa. Sluší se ovšem připomenout, že krom podvozku s klasickými ocelovými pružinami lze mít i příplatkové pneumatické pérování.
O pohon velkého SUV značky se čtyřmi kruhy ve znaku se starají výhradně silné motory minimálně se šesti válci. Vzhledem k vysoké pohotovostní hmotnosti přes 2 tuny je to v podstatě nutnost. Z počátku byly v nabídce benzinové motory 3.6 FSI (206 kW) a osmiválec 4.2 FSI (257 kW), turbodiesely zastupovaly agregáty 3.0 TDI (176 kW), osmiválcové 4.2 TDI (240 kW) a unikátní dvanáctiválec V12 TDI s výkonem 368 kW. Kromě třílitrového turbodieselu ovšem můžeme všechny ostatní motory pod kapotou Q7 prohlásit doslova za raritu, kultivovaný a vcelku dostatečně silný motor je drtivě převládající variantou. A to i přesto, že se v průběhu let nakonec paleta motorů trochu proměnila. Po faceliftu v roce 2009 se objevil základní třílitrový turbodiesel s výkonem 150 kW, silnější verze posílila na 180 kW. Dvojice zážehových motorů byla nahrazena přeplňovaným třílitrem TFSI, naladěným na 200 nebo 245 kW. Třílitrové TDI v silnějším provedení je však stále jasnou a preferovanou volbou. Všechny verze Q7 mají automatickou převodovku, do modernizace šestistupňovou, po ní osmistupňovou. Samozřejmostí je i pohon všech kol quattro.
Podobně jako u ostatních německých soupeřů i u Q7 se připlácí za celou řadu prvků výbavy. Na druhou stranu u velkého a drahého SUV je přece jenom základní výbava vcelku bohatá. Navíc původní majitelé byli často ochotni vydat nemalé částky za různá vylepšení, takže Q7 bývá opravdu bohatě vybavena. Základní verze s látkovými sedadly, bez navigace a bez xenonů jsou na trhu spíše raritou, naopak většina vozů je naspecifikována opravdu vkusně. Častou volbou kupujících byl paket S-line, který vozu vyloženě sluší, oblíbenými prvkem výbavy je třeba prosklená panoramatická střecha.
Audi Q7 patří k největším a nejmohutnějším vozům na našich silnicích. Jeho vzhled oprávněně budí respekt, a to i ve srovnání se soupeři, jakými jsou Mercedes ML nebo BMW X5. Mohutná karoserie se obešla bez designových výstřelků, a vzhledově proto příliš nestárne, ostatně facelift v roce 2009 přinesl jen drobné kosmetické změny. Tradičně povedený je i interiér vozu, stejně jako u všech ostatních Audi je zpracování i ergonomie na špičkové úrovni.
Obří a těžké SUV může jen těžko jezdit s nízkou spotřebou paliva. U Audi Q7 je tak potřeba počítat s celkově vyššími výdaji na palivo. Ani u nejoblíbenějšího motoru 3.0 TDI se nelze v průměru jen tak lehce dostat pod 10 litrů nafty na 100 kilometrů, výkonnější motorizace (obzvláště ty benzinové) mají spotřebu opravdu vysokou. Na druhou stranu jakoukoli jinou verzi než 3.0 TDI budete na českém trhu shánět docela složitě.
Ačkoli je Audi Q7 velký a těžký vůz s vysokou stavbou, jízdní vlastnosti příjemně překvapí. Auto je především komfortní, ale ani série zatáček jej nerozhodí. Na svou mohutnost se Q7 chová překvapivě obratně. Ovládání auta navíc dovede vylepšit příplatkový vzduchový podvozek, který může měnit charakteristiku pružení dle potřeby.
Audi Q7 je jedním z nejmohutnějších vozů na našich silnicích, proto možná překvapí, že si auto z nárazových testů Euro NCAP v roce 2006 odvezlo pouze čtveřici hvězdiček z pěti možných. Důvodem byla částečná nestabilita svarů v přední části vozu u A sloupku. Audi na to reagovalo vylepšením výrobní technologie i výstupních kontrol, opakovaný nárazový test se ovšem nekonal. I tak ovšem můžeme Q7 považovat za jeden z nejbezpečnějších vozů vůbec, jeho mohutná stavba i špičková bezpečnostní technika představují při případných střetech velkou výhodu.
Audi Q7 není jenom auto takříkajíc „na efekt“, patří i k vůbec nejpraktičtějším vozům svého segmentu a směle se v tomto ohledu může rovnat velkým rodinným MPV, proti kterým má podstatně lepší image. Vůz je sedmimístný s třetí řadou sedadel pod podlahou zavazadlového prostoru. Manipulace se sedadly je velmi jednoduchá a prostor pro zavazadla veliký. V sedmimístném uspořádání je tu stále slušných 330 litrů, v pětimístném 775 litrů, a po sklopení všech zadních sedadel dokonce 2035 litrů pro náklad. Zapomenout nesmíme ani na množství odkládacích míst.
Soupeři ve třídě hýčkají posádku špičkovým komfortem a u Q7 tomu není jinak. Krom dostatku místa a opravdu luxusního provedení interiéru se mohou cestující spolehnout na velmi pohodlná sedadla a komfortně naladěný podvozek. Jeho schopnosti tlumit nerovnosti může ještě vylepšit příplatkové vzduchové odpružení.
Audi Q7 je nejen velký, ale také vcelku drahý vůz, jehož provoz rozhodně není levný. A to i přesto, že by jej neměly trápit výrazné potíže, patří ke spolehlivým autům. Jenže běžný servis je dražší, případné náhradní díly se mohou opravdu prodražit a ani spotřeba auta není nízká.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8003.0 TDI, 4x4, Automat, 7 míst, servisní knížka, Kůže, navigace, Automatická klimatizace, Xenony, Tempomat, Park. senzory, Panorama
Rok uvedení do provozu | 2008 |
---|---|
Tachometr | 247 612 km |
Motor | 3.0 TDI, 176kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 6 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Stupeň výbavy | S-line |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 7 míst |
Emisní norma | EURO4 |
Emise CO₂ | 200 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.