Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2018 |
---|---|
Tachometr | 86 281 km |
Motor | 2.0 TDI, 110kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 7 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Elektronická dálniční známka | platná do 4. 2. 2024 |
Karoserie | SUV |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 129 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.
Výborné jízdní vlastnosti, Kvalitní zpracování , Úsporné turbodiesely, Skvělý výhled z vozu
Od roku 2011 se Audi účastní boje o zákazníky ve třídě kompaktních prémiových SUV. Proti konkurenčnímu BMW X1 postavila ingolstadtská automobilka model Q3. Technika vycházející z VW Tiguan tu byla zabalena do trochu většího a svalnatějšího kabátu, který reflektuje právě prémiové zaměření auta. Q3 na první pohled jako by z oka vypadla většímu modelu Q5, jen v detailech se pouští do sportovnějšího pojetí, jak je na menší a agilnější SUV zdrávo. Uvnitř vozu panuje atmosféra pro vozy Audi typická – interiér se chlubí špičkovým zpracováním, vylepšenou orientací na řidiče a perfektní ergonomií. Pozice za volantem je pro SUV trochu netypická. Sedí se tu sice výše, ale ne tolik jako u jiných vozů této kategorie, navíc není pozice zdaleka tak vzpřímená. Sezení je tedy sportovnější a přitom pohodlnější zároveň. Nijak negativně tato méně vyzdvižená pozice za volantem neovlivňuje výhled z vozu. Ten je opravdu perfektní všemi směry – vpřed, do stran i vzad má řidič výborný výhled, a tudíž skvělý přehled o dění okolo vozu. Na sportovně laděné SUV je to nezvyklý obrázek. Co se místa v interiéru týče, toho tu není přebytek, avšak cestující si nejspíš stěžovat nebudou. Hýčkají je pohodlná sedadla, a pokud nebudete v Q3 vozit basketbalový tým, místa tu bude tak akorát. Trochu hůře je na tom zavazadlový prostor. Ten sice pojme slušných 460 litrů nákladu a má pravidelný tvar, šikmá plocha sedadel a dveří ovšem využití trochu znesnadňují, stejně jako nepraktická police, která prostor kryje namísto roletky nebo plata.
Co se jízdního projevu týče, Q3 je velmi příjemným překvapením. Poskytne jak dostatečně komfortní svezení, tak agilní projev. V zatáčkách se na SUV naklání Q3 překvapivě málo, ochotně drží stopu a snadno mění směr. Ne, není to žádný okreskový raubíř, avšak agilita se blíží nejednomu běžnému hatchbacku nižší střední třídy. Konkrétní pocity z jízdy budou ovšem trochu záležet i na zvolené verzi pohonu. Některá vznětová provedení modelu totiž mohou mít pouze pohon předních kol, pohon všech kol označovaný quattro (jde však o klasický Haldex) je k dispozici jen u dražších verzí. Čtyřkolka je samozřejmě jízdně jistější.
Co se motorizací týče, výběr je u běžných verzí Q3 v podstatě velmi jednoduchý. O pohon se tu starají výhradně přeplňované dvoulitrové agregáty. Benzinový 2,0 TFSI je k dispozici ve verzích s výkonem 125 a 155 kW, vždy je kombinován s pohonem všech kol. Slabší provedení může mít manuální šestistupňovou nebo automatickou dvouspojkovou sedmistupňovou převodovku, pro silnější model je dvouspojka standardem. Dvoulitrové TDI se dodává ve verzích se 103 a 130 kW, přičemž to slabší můžeme považovat stále za celkem důstojnou základní pohonnou jednotku, avšak dynamikou neoslní. U motorů TDI je vždy na výběr možnost kombinace manuální převodovky a pohonu předních kol, manuálu a pohonu všech kol, nebo automatu DSG výhradně s pohonem všech kol. Jediným modelem, který nepoužívá dvoulitrový čtyřválec, je sportovní provedení RS Q3. To má pod kapotou pětiválec 2,5 litru s výkonem 228 kW a pochopitelně pohon všech kol a dvouspojku S tronic.
I u Audi Q3 platí, že tu v podstatě existuje jen základní stupeň výbavy a za vše ostatní se připlácí. Základní výbava určitě není chudá, avšak seznam té příplatkové je velmi široký a zahrnuje i opravdové drobnosti a speciality, jako například diodové osvětlení interiéru, které vylepší atmosféru v noci. U ojetých modelů je tak dobré si konkrétní rozsah výbavy ověřit a přizpůsobit tomu svůj výběr.
Audi Q3 patří ke sportovněji pojatým kompaktním SUV, což dokazuje například výrazně se svažující linie zadního okna. I přesto však působí celek docela konzervativně a dal by se čekat ostřejší projev. Pro fanoušky současného designového směru Audi ovšem bude Q3 patřit k ideálům. Velkou pochvalu si pak zaslouží kvalitně a hodnotně provedený interiér.
Spotřeba Audi Q3 bude pochopitelně vyšší než u kompaktních hatchbacků a zároveň je oproti nim náchylnější na jízdní styl, přesto se však dovede držet ve vcelku příznivých mezích. Stoupá především ve městě, mimo se hodně umírní. Turbodiesely patří tradičně k úspornějším volbám, benzinový model ovšem vyšší spotřebu vynahrazuje podstatně zajímavější dynamikou.
V zatáčkách se na SUV naklání Q3 překvapivě málo, ochotně drží stopu a snadno mění směr. Ne, není to žádný okreskový raubíř, avšak agilita se blíží nejednomu běžnému hatchbacku nižší střední třídy. Konkrétní pocity z jízdy budou ovšem trochu záležet i na zvolené verzi pohonu. Některá vznětová provedení modelu totiž mohou mít pouze pohon předních kol, pohon všech kol označovaný quattro (jde však o klasický Haldex) je k dispozici jen u dražších verzí. Čtyřkolka je samozřejmě jízdně jistější.
V nárazových testech Euro NCAP si Audi Q3 v roce 2011 připsalo poměrně suverénním způsobem plný počet pěti hvězdiček. Modernější metodika by ho sice o jednu hvězdu připravila, avšak to pouze kvůli přísnějším kritériím v oblasti ochrany chodců. Posádku ochrání Q3 velmi dobře, a to jak díky robustní konstrukci, tak bohaté bezpečnostní výbavě.
Zavazadlový prostor Audi Q3 pojme solidních 460 litrů nákladu a má pravidelný tvar, přesto si nezaslouží jenom chválu. Sklon dveří i opěradel totiž prostor výrazně směrem vzhůru zužují, namísto rolety nebo plata je tu také méně praktická police – tu je v případě nutnosti jejího vyjmutí třeba někam uložit. V interiéru je místa spíše průměrně, ale rodina s dětmi tu nebude mít problém.
Audi Q3 nabídne velmi vyváženou kombinaci jízdních vlastností a komfortu. Podvozek se podařilo vývojářům odladit opravdu velmi dobře a auto skvěle tlumí nerovnosti. Jen na sérii příčných nerovností trochu znervózní, což je dáno relativně kratším rozvorem. O výborný komfort se stará také dobré odhlučnění a celkově velmi pohodlné pojetí interiéru.
Vyšší provozní náklady Audi Q3 nevyplývají pouze z toho, že jde o SUV s vyšší spotřebou. Vliv na ně má pochopitelně i značka, která znamená dražší náhradní díly, dražší běžný servis i vyšší sazby pojistek. Na druhou stranu by Q3 nemělo patřit k vozům, které rozpočet zruinují.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDI, ČR, 2.maj, DPH
Rok uvedení do provozu | 2018 |
---|---|
Tachometr | 86 281 km |
Motor | 2.0 TDI, 110kW, 4x4 |
Převodovka | Automat / 7 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Elektronická dálniční známka | platná do 4. 2. 2024 |
Karoserie | SUV |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO6 |
Emise CO₂ | 129 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Koupeno nové v ČR |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.