Dostanete tu nejvyšší cenu na trhu a peníze ihned a v hotovosti.
Chci znát hodnotu svého autaUšetřete 2x, nejdříve při prodeji Vašeho
auta a poté při nákupu auta.
0% akontace a splátky přizpůsobíme
Vašemu rozpočtu.
Rok uvedení do provozu | 2014 |
---|---|
Tachometr | 227 144 km |
Motor | 2.0 TDI, 110kW |
Převodovka | Automat / 8 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Stupeň výbavy | S-Line |
STK | 05/2025 |
Karoserie | Combi |
---|---|
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 129 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Za pomoci nejmodernějšího technického vybavení naši zkušení zaměstnanci při výkupu provádí kontrolu 260 parametrů vozu. Můžete si tak být jistí, že vůz je 100% bezpečný.
K tomuto vozu si u nás můžete dokoupit extra vybavení, které by se vám mohlo na vašich cestách hodit.
Například: GPS lokátor, Palubní kamera, Autokosmetika Supagard 365, Povinná výbava, Sada na opravu pneu, Praktické autokoberce, Pojištění MiniGAP, Pojištění MiniGAP FLEX
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný lokátor vám dá vždycky nejpřesnější odpověď, kde se vůz nachází a jestli s ním zrovna neodjíždí ten, kdo nemá. Tahle vychytávka spolehlivě funguje v celé EU a auto můžete kdykoli lokalizovat z mobilu i z počítače, aniž byste potřebovali speciální software. Něco navíc? Online systém za vás automaticky zpracuje knihu jízd a pojišťovna vás nejen pochválí, ale nejspíš i získáte slevu na pojistce.
Už žádné otázky, kde je zrovna vaše auto. Napevno umístěný... Zobrazit více
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno, co se děje před vaším autem. Nahrává superdetailní obraz ve FullHD a disponuje nočním viděním, GPS modulem a Wi-Fi připojením. Jakmile se něco stane, funguje kamera jako černá skříňka - nahrávku uzamkne a ta pak může posloužit jako důkaz, kdyby vám chtěl někdo věšet bulíky na nos. Při detekci pohybu nebo otřesu začne automaticky nahrávat a pošle vám na mobil avízo, že se kolem vozu něco děje. Malý hlídač s velkými schopnostmi, kterého se vyplatí mít v autě.
Má postřeh jako bodyguard a nekompromisně zaznamená všechno... Zobrazit více
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat se sadou Supagard 365, která byla speciálně sestavená pro čištění a detailin. Najdete v ní rychleschnoucí akrylický povlak, šampon, vosk, čistič látkových povrchů, čistič oken a volantu. Pár šikovných věciček a vaše auto bude pokaždé vypadat, jako když zrovna sjelo z výrobní linky.
Už zase mám nové auto… Tohle si budete spokojeně říkat... Zobrazit více
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě. Takhle vypadá naše péče o řidiče, kteří chtějí mít všechno podle správných not. Díky Balíčku povinné výbavy už si nemusíte dělat starosti, jestli vaše výbava odpovídá vyhlášce. V setu dostanete lékárničku, tažné lano, trojúhelník, hasicí přístroj a výstražnou vestu, které odpovídají aktuální legislativě. Jednoduše řečeno, na drobnostech už vás policista nenachytá.
Všechno, co je potřeba, a pěkně pohromadě... Zobrazit více
Tento unikátní paket vyřeší váš problém, pokud na cestách píchnete. Rezerva totiž nemusí být zrovna v nejlepší formě. Sada je chytře navržená tak, aby opravu zvládl každý. Obsahuje kompresor, těsnící hmotu, reflexní vestu a rukavice, takže po opravě můžete pokračovat v jízdě s krásně čistýma rukama.
Tento unikátní paket vyřeší váš problém... Zobrazit více
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete, je lepší místo čištění podlahy jen vyčistit koberečky. Naše autokoberce mají univerzální rozměr, takže je hravě využijete téměř v každém vozidle. Jsou vyrobené z kvalitního materiálu a uchrání podlahu vozu před vším, co si do auta zanesete na svých podrážkách. Není totiž všude jen kvalitní asfalt a vždycky jenom sucho.
Když už si na botě přinesete něco, co nechcete... Zobrazit více
Není pojištění jako pojištění. Unikátní pojištění MiniGAP vám v případě totální škody pokryje rozdíl mezi pořizovací a tržní (obecnou) cenou vozidla a to i bez sjednaného havarijního pojištění. Přejeme vám, abyste ho nikdy nepotřebovali, ale když už pojištění, tak MiniGAP.
Není pojištění jako pojištění... Zobrazit více
A ještě jedna pojistná specialita navíc. Pojištění MiniGAP FLEX poskytuje flexibilní ochranu až do úrovně pořizovací ceny vašeho vozu. Pokud dojde k totální škodě nebo odcizení vozidla, nezůstanete současně bez auta i bez peněz - vaši finanční ztrátu pokryje MiniGAP FLEX. A to bez ohledu na to, jestli máte i havarijní pojištění nebo jen povinné ručení.
A ještě jedna pojistná specialita navíc... Zobrazit více
Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. Vozidlo bylo prověřeno v systému Autogarance Carlife. AAA AUTO písemně garantuje, že stav tachometru odpovídá skutečně najetým kilometrům.
Výborné jízdní vlastnosti, Dobrá prostornost, Bohatá nabídka provedení a motorů, Vyspělý pohon všech kol, Atraktivní design, Vynikající zpracování interiéru
V roce 2008 se začala prodávat třetí (podle někoho už čtvrtá) generace Audi A4. Pořadí záleží na tom, zda druhou generaci B6 a její faceliftované provedení B7 považujeme za jeden, nebo dva modely. Každopádně Audi A4 vyráběné od roku 2008 nese interní označení B8 (typ 8K) a navazuje na úspěšné předchozí typy, jejichž nedostatky se snaží eliminovat. Audi sice tvrdí, že A4 je teď nejsportovnější sedan prémiové střední třídy, ve skutečnosti to ovšem není pravda. Zato spolehlivý polykač ohromných porcí kilometrů je to zcela jistě. A4 platí za jeden z nejkomfortnějších vozů třídy a jeho jízdní vlastnosti patří mezi vozy s pohonem předních kol k naprosté špičce. V případě nové A4 byly také vyslyšeny nářky na adresu trochu stísněného interiéru a nově je tu ve všech směrech místa dostatek.
Design A4 generace B8 vychází ze současného stylu automobilky, kterému vévodí masivní maska chladiče. Zároveň získal vůz oproti předchozí generaci celkově trochu agresivnější a přitom opticky lehčí vzhled. Ostatně, větší pocit lehkosti je znát i za volantem. Může za to především fakt, že se Audi díky nové platformě MLP podařilo lépe vyřešit rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravu. V zatáčkách je tak A4 agilnější než starší generace, na trojkové BMW nebo aktuální Mercedes C však přece jenom trochu ztrácí. Na druhou stranu oba překonává mírou pohodlí a místem v interiéru. Co se karosářských verzí týče, zbyly tu jen tradiční sedan a combi, úlohu kupé a kabrioletu převzala řada A5. Kombi je k dispozici také v provedení Allroad Quattro se zvýšenou světlou výškou. Pro A4 je opět typická velmi široká motorová paleta, poprvé v této generaci lze motory krom klasické manuální, automatické a CVT (Multitronic) převodovky kombinovat také s převodovkou DSG se dvěma spojkami. Motorová paleta je bohatá, celkově však byla nabídka oproti předchozím generacím zjednodušena a zpřehledněna. Výhodou je, že motory jsou lépe sladěné s charakterem vozu, takže hlavním kritériem výběru opravdu mohou být čistě požadavky na spotřebu a dynamiku vozu. Benzinové jednotky zastupují čtyřválce 1,8 TFSI (88 a 125 kW) a 2,0 TFSI (155 kW). Z počátku byl špičkou nabídky šestiválec 3,2 litru FSI s výkonem 195 kW, ten je u novějších modelů nahrazen motorem 3,0 TFSI s výkonem 200 kW. Dostupné jsou také ostré verze S4 a RS4. S4 má třílitrový šestiválec s kompresorem naladěný na 245 kW, nejostřejší provedení si pak stále ponechalo úžasný vysokootáčkový osmiválec s výkonem 331 kW. Nabídku turbodieselů tvoří v podstatě jen různé výkonové verze čtyřválce 2,0 TDI (88, 100, 105 a 130 kW), a šestiválce 3,0 TDI (150 a 180 kW). Oba motory mají vstřikování paliva common-rail.
Německé prémiové automobilky to u svých modelů nepřehánějí s příliš bohatou základní výbavou a od zákazníků si nechají za celou řadu prvků připlatit. Na trhu ojetých vozů ovšem většinou najdeme lépe vybavené modely. Vzhledem k šířce příplatkové výbavy je ovšem dobré konkrétní seznam jednotlivých prvků důkladně zkontrolovat.
Třetí generace A4 přišla s větší karoserií, která však působí agresivnějším a přitom lehčím dojmem než u předchůdce. Auto má i díky vpřed posunuté přední nápravě celkově vyváženější proporce a z bočního profilu zaujme linka, která od oken směrem k nárazníkům klesá.
Zcela nová motorová paleta A4 přináší lepší sladění motorů s charakterem vozu. Ty tam jsou příliš slabé a neúsporné základní motory, spotřeba teď v podstatě odpovídá výkonu a jízdnímu stylu řidiče. Typicky úsporné jsou dvoulitrové turbodiesely, byť je pravda, že konkurence umí vyrobit i úspornější auta stejné kategorie. Třílitr TDI se úsporností také zrovna pyšnit nemůže. To platí i pro benzinový šestiválec, u kterého však na druhou stranu spotřeba nepřekvapí kdovíjak závratnými hodnotami.
Audi A4 vždy patřilo ve své kategorii k velmi komfortním vozům, teprve za skvělým tlumením se schovával výtečný podvozek, který sveřepě drží stopu. U třetí generace vystupují jízdní vlastnosti více do popředí a mezi vozy s pohonem předních kol patří A4 na špičku. Ztrácí snad jen trochu odtažitým řízením.
Pětihvězdičkový výsledek v nárazových testech Euro NCAP je pro každý moderní automobil takřka povinností, a tento výsledek tak platí i pro A4 vyráběné od roku 2008. Jakožto prémiový vůz navíc může mít A4 celou řadu pokročilých bezpečnostních systémů. Otázkou však zůstává, nakolik byli původní majitelé ochotni za ně připlácet, výbavu ojetých vozů je tak dobré pečlivěji prostudovat.
U starších provedení A4 byla často kritizována nedostatečná nabídka prostoru, u třetí generace však tyto výtky padají. Místa je tu dostatek, interiér přesto působí spíše útulným dojmem, k rekordmanům ve vzdušnosti A4 stále nepatří. Zavazadlový prostor narostl na slušných 480 litrů u sedanu a 490 litrů u combi Avant.
Audi A4 patří tradičně mezi nejkomfortnější vozy segmentu, a u generace B8 to platí dvojnásob. Je to spolehlivý polykač pořádných porcí kilometrů, ani na dlouhé trase se přitom posádka ve voze neunaví. Jediné, co může komfort pokazit, jsou velká nízkoprofilová kola, která sice A4 hodně sluší, ale pochopitelně hůře tlumí rázy.
Jakožto u mladší ojetiny lze u A4 generace B8 očekávat, že převážná část provozních nákladů bude mít svůj původ v nákladech na palivo a běžných servisních prohlídkách. Celkově je ovšem nutné počítat s relativně vysokými cenami součástek a servisních úkonů, případné vážné poruchy mohou majitele vyjít hodně draho.
Hlavní výhodou Á čtyřky oproti konkurenčnímu BMW řady 3 nebo Mercedesu C je rozměrnější karoserie a z toho plynoucí větší prostor uvnitř. Přední náprava se posunula více vpřed, což přineslo lepší jízdní vlastnosti a o trochu více místa na zadních sedadlech. Nejrozšířenější dvoulitrové TDI získalo díky vstřikování common-rail kultivovanější zvukový projev, u prvních ročníků ale hrozila nutnost drahé výměny piezoelektrických vstřikovačů, která byla většinou uskutečněna v rámci záruky. Alespoň si už tento motor lépe rozumí s částicovým filtrem a vyhýbají se mu zásadní mechanické závady. Kvalitativní standard ojetin je proto velmi solidní. Ceny pětiletých kusů v poslední době klesly do přijatelných mezí. Na cenovém dně bazarové nabídky zpravidla stojí vozy, které sloužily ve flotilách zahraničních firem jako služební. Jejich společným jmenovatelem je základní motorizace, vyšší nájezd kilometrů a většinou také absence jakékoliv zajímavé příplatkové výbavy. Překvapivě zásadní položkou výbavy jsou xenony, s nimiž je spojeno integrované LED denní svícení. Světelné diody jsou v současné době módním hitem a bez nich se pro ojetou A4 hledá kupec mnohem obtížněji.
Máte dotaz? Volejte zdarma
800 110 8002.0 TDI, S-Line, Automat, servisní knížka, Kůže, navigace, Automatická klimatizace, Xenony, Tempomat, Park. senzory, Vyhřívání sedaček
Rok uvedení do provozu | 2014 |
---|---|
Tachometr | 227 144 km |
Motor | 2.0 TDI, 110kW |
Převodovka | Automat / 8 stupňů |
Barva | černá-metalíza |
Stupeň výbavy | S-Line |
STK | 05/2025 |
Karoserie | Combi |
Palivo | Diesel |
Míst k sezení | 5 míst |
Emisní norma | EURO5 |
Emise CO₂ | 129 g/km Emisní kalkulačka |
Historie | Servisní knížka |
Jako 1. český prodejce v historii proto nabízíme prověření od Cebia zdarma.
Více informacíAby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.
Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.
Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.
Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.
Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.