800 110 800 Volejte denně 8:00 - 21:00
  • Garáž
  • Upozornění 0
  • Hledat

Alfa Romeo 147, 2003

1.6 16V T.SPARK ECO, klimatizace, posilovač řízení

Technické parametry

Rok uvedení do provozu2003
Tachometr155 165 km
Motor1.6 16V T.SPARK ECO, 77kW
Převodovka5 stupňů
Barvamodrá
STKPlatná STK
KaroserieHatchback
PalivoBenzín
Míst k sezení5 míst
Emisní normaEURO3
Historie Po prvním majiteli


Výbava vozu


Přednosti vozu

Zachovalý vůz po pečlivém majiteli s oblíbeným benzínovým motorem. Nízké provozní náklady, ve výbavě vozu klimatizace.

Chci více informací o voze

Financování

Řekněte nám Vaši představu o financování
a my Vám nabídneme vhodný vůz

  • Výše úvěru
  • Kontaktní údaje
Měsíční splátka od 282 + 2 splátky zpět
Pokračovat
Celková doba financování je místo 48 měsíců 50.
V případě využití financování s vybranými úvěrovými společnostmi klient obdrží 2 splátky zpět.

Partneři

  • MONETA
  • HOME CREDIT
  • ESSOX
  • Hello Bank
  • AUTOLEASING
  • EXPOBANK

 

Získejte lepší podmínky financování než v bance

  • Snadno, rychle, výhodně
  • Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
  • Akontace od 0%
  • Doba splácení až 96 měsíců
  • Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
  • Ihned se stáváte majitelem auta

Společnost AAA AUTO poskytuje na tento vůz doživotní záruku na legální původ. V systému Autogarance Carlife není dostatek záznamů pro jednoznačné posouzení stavu tachometru, dle skutečného stavu vozidla (míra opotřebení interiéru a technických částí vozu) je možné, že stav tachometru neodpovídá skutečnému nájezdu. Stav tachometru není garantován.

+ Prověrka vozu

Recenze

Alfa Romeo 147 (2000–2010)

Celkové hodnocení

Proč koupit

Příznivé ceny, Lákavý design, Dobré jízdní vlastnosti, Dynamické motory, Agilní jízdní chování

Úvodem

Alfa Romeo 147 je kompaktním hatchbackem, který okouzlil porotu ankety Evropské auto roku a získal v ní titul pro rok 2001. Porotu, ale i širokou veřejnost v případě 147 okouzlil především povedený design a jeho kombinace s opravdu parádními jízdními vlastnostmi. Obojím se může kompaktní Alfa, která se vyráběla ve tří- i pětidveřové verzi, pyšnit dodnes. Design změnil koncem roku 2004 výraznější facelift, který přinesl především novou masku chladiče. I pro tuto verzi platí, že je esteticky povedená. Dynamicky působí i interiér, ve kterém ovšem nenajdeme z dnešního hlediska kdovíjak zajímavé materiály a ani zpracování nepatří k nejlepším. Nabídka místa je tu celkem solidní, ovšem menší je kapacita zavazadlového prostoru, což potvrzuje, že Alfy Romeo nejsou zrovna ideálními rodinnými vozy. 
 
To jízdní vlastnosti a řízení auta patří k velkým přednostem. Podvozek je tužší, agilně naladěný a chování v zatáčkách je opravdu zábavné. Limity leží daleko, 147 dobře drží stopu a je i na limitu velmi dobře ovladatelná. Řízení je přímé a přesné, na Alfu překvapivě dobře funguje i řazení, které ovšem může být už dost opotřebované. Jízdní komfort je opět na druhé koleji, avšak 147 na tom vyloženě špatně není.
 
Pozornost stojí za to věnovat výběru vhodné motorizace. Alfa Romeo 147 je jedním z mála kompaktních automobilů, u kterých je i mezi ojetými vozy možná lepší volbou turbodiesel. Agregáty 1,9 JTD, které tu tvořily pilíř nabídky, totiž prokazují dlouhodobě vcelku dobrou odolnost a rozhodně nejsou tak citlivé na zacházení jako benzinové motory v tomto modelu. Diesely byly k dispozici v celé řadě výkonových verzí, podle toho, jak byla Alfa 147 modernizována. Nejprve byly k dostání verze 85 a 103 kW, pak v roce 2003 výkon klesl na 74 a 93 kW, aby se o rok později objevily verze s 85 a 100 kW a  v roce 2005 pak s 88 a 110 kW. Špičkou se v roce 2008 stalo provedení s výkonem 125 kW.
 

To nabídka benzinových agregátů byla vcelku stabilní. Šestnáctistovka byla k dispozici s výkonem 77 nebo 88 kW, dvoulitr přináší 110 kW. Špičkou je provedení GTA se šestiválcem o objemu 3,2 litru a výkonu 184 kW. Všechny motory mají dvojici svíček na válec a jsou celkově náchylnější na konkrétní zacházení. Vytáčení za studena, nedostatečná kontrola stavu oleje a další nešvary se umějí výrazně projevit na výsledném stavu motoru.

Výbava

Ve své době měla Alfa Romeo 147 vcelku slušnou základní výbavu, která byla ještě vylepšena po faceliftu. Pokud je vaším cílem maximální výbava, hledejte spíše právě vozy po modernizaci. Klimatizace, šest airbagů a další příjemné prvky ovšem byly základem od počátku. 

Design

Vzhled Alfy Romeo 147 je jedním z největších kladů auta. I dnes působí 147 dynamickým a svěžím dojmem zároveň a její design dovede nadále oslovit široké publikum. Povedený je po vzhledové stránce i interiér, ovšem kvalita materiálů a zpracování už dnes nenadchne. 

Spotřeba

Se vznětovými motory je relativně lehká Alfa Romeo 147 i příjemně úsporná, v některých verzích se dovede měřit s těmi nejlepšími soudobými auty. Benzinové motory ovšem tak úsporné nejsou, navíc mají i vyšší spotřebu oleje. 

Jízdní vlastnosti

Na dnešní poměry je Alfa Romeo 147 vcelku lehký, a tudíž příjemně obratný a skvěle ovladatelný kompaktní hatchback. Jízdní vlastnosti jsou opravdu velmi dobré, podobnou lehkost dnes budeme hledat hůře.  

Bezpečnost

V nárazových testech Euro NCAP si v roce 2001 vysloužila Alfa Romeo 147 jen tři hvězdičky z pěti možných. To jasně dokazuje starší konstrukci auta i tehdejší důraz spíš na lehkost než na masivní konstrukci schopnou pohlcovat energii nárazu. Bezpečnostní výbava je přitom vcelku solidní, čítá šest airbagů. 

Praktičnost

Vnitřní prostor 147 je vcelku dobrý, byť na zadních sedadlech nebudou dlouháni spokojeni. Horší je ovšem situace v zavazadlovém prostoru, kam se vejde jen 280 litrů nákladu, což je hodnota hodně podprůměrná. I některé minivozy jsou v tomto ohledu lepší. 

Komfort

Jízdní komfort není silnou stránkou snad žádné Alfy Romeo a ani u 147 tomu není jinak. Tužší podvozek i celkový věk auta znamenají, že se můžete připravit na výrazné rázy od nerovností a také různou míru rezonování částí interiéru. Pohodlná jsou však sedadla. 

Provozní náklady

Se vznětovým motorem v dobrém stavu bude Alfa Romeo 147 provozně vcelku nenáročným autem s příznivou spotřebou paliva. Jen je nutné počítat s jejími vrtochy a celkově podprůměrnou spolehlivostí. Poruchy více hrozí u benzinových motorů, které jsou citlivé na zacházení a mohou být původním majitelem dost poničeny. 

+ Pokračovat ve čtení
  • Koupě vozu
  • Prodej vozu
  • Financování

Proč koupit vůz v AAA AUTO?

až 10 000 Prověřených vozůAž 10 000 prověřených vozů
Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu Poskytujeme doživotní záruku na legální původ vozu
Kontrola najetých kilometrů Kontrola najetých kilometrů
Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců Prodloužená záruka Carlife na mechanický stav vozu až 36 měsíců
Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku Auto Vám přivezeme na Vaši nejbližší pobočku

Proč prodat vůz v AAA AUTO?

Peníze ihned a v hotovosti Peníze ihned a v hotovosti
Výhodný komisní prodej Výhodný komisní prodej
Transparentní a férové ocenění Transparentní a férové ocenění
Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu Dostanete nejvýhodnější cenu na trhu
Administrativu vyřídíme za vás Administrativu vyřídíme za vás
Přebíráme garance za váš vůz Přebíráme garance za váš vůz

Proč financovat vůz v AAA AUTO?

Snadno, rychle, výhodně Snadno, rychle, výhodně
Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby Financujeme všechny vozy bez omezení roku výroby
Akontace od 0% Akontace od 0%
Doba splácení až 96 měsíců Doba splácení až 96 měsíců
Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu Splátky přizpůsobíme vašemu rozpočtu
Ihned se stáváte majitelem auta Ihned se stáváte majitelem auta


Zavřít

Alfa Romeo 147 2003

1.6 16V T.SPARK ECO, klimatizace, posilovač řízení
Cena: 36 000 Kč

Tým AAA AUTO Tým AAA AUTO

Dobrý den , potřebujete poradit s výběrem auta? Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme zpět.

nebo volejte rovnou 800 110 800