AAA AUTO nabízí 41 nových pozic, do konce roku vytvoří dalších 185 míst

Praha 17. únor – AAA AUTO v současnosti nabízí 41 volných pracovních míst. V důsledku otevření nových poboček a mezinárodní expanze společnost plánuje zaměstnat do konce roku dalších 185 lidí. Největší nábor zaměstnanců proběhne v Polsku, kde se AAA AUTO chystá obsadit několik desítek pracovních míst, a to pozice nákupčích, prodejců, logistiky, marketingových specialistů a administrativních funkcí. Společnost AAA AUTO v současné době zaměstnává 2100 lidí ve 4 státech.

V důsledku plánované expanze AAA AUTO znovu vstoupí na slibný polský trh, kde se chystá rozvinout celou obchodní strukturu. Většinu volných pracovních pozic obsadíme letos v Polsku, a to až 60. Nábor zde již probíhá. Noví zaměstnanci se podrobí odborné instruktáži pod vedením specialistů AAA AUTO, kteří sem budou dočasně umístěni z pražské centrály. Mimoto, jsme rádi, že můžeme posílit naše týmy ve skoro všech našich mezinárodních pobočkách,” uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.

Nejvyšší podíl ze současně nabízených 41 volných pracovních pozic v tuzemsku bude obsazen v oblastech nákupu, prodeje, v call centru a administrativě. Přibližně 30 nových volných míst by mělo být obsazeno na nové pobočce, kterou společnost v České republice otevře do konce roku 2015. AAA AUTO má navíc v úmyslu otevřít další pobočku na Slovensku, kde zaměstná dalších 30 lidí. Přibližně 25 pracovních pozic společnost plánuje obsadit do konce roku v Maďarsku.

AAA AUTO nabídne novým zaměstnancům školení, široké možnosti dalšího vzdělávání a dynamické i přátelské prostředí podporující proaktivní přístup k práci. K dalším benefitům patří rozšíření znalostí, nadstandardní využití cizích jazyků, cestování, pružná pracovní doba, slevy na sportovní a kulturní akce nebo bonusy za doporučení zákazníků.

 


Logo Skupina AAA AUTO působí na trhu již 23 let. Provozuje síť 34 poboček v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,6 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2013 činily 379 milionů eur. Za rok 2014 firma prodala 63 613 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupinu AAA AUTO nedávno převzal britsko-polský investiční fond Abris.

 

 

 

 

 




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 60 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.