Výběr ojetých vozů se rychle přesouvá na chytré mobilní telefony a tablety

Praha 10. únor 2015 – Za celý rok 2014 přivítaly webové a mobilní stránky skupiny AAA AUTO přes 45 milionů návštěv. Žádný jiný způsob výběru ojetého automobilu na webu nyní neroste tak rychle jako vyhledávání přes chytré mobilní telefony a tablety. V uplynulém roce zaznamenalo AAA AUTO nárůsty tohoto způsobu vyhledávání v řádech desítek procent.

„Z loňských 45 milionů návštěv na našich webech bylo 1,2 milionu z mobilních telefonů, což znamená v porovnání s rokem 2013 pětapadesátiprocentní nárůst tohoto způsobu vyhledávání. Z tabletů jsme zaznamenali 940 000 návštěv, což je oproti roku 2013 dokonce o 70 % více,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Mobilní aplikaci AAA AUTO, kterou největší středoevropský prodejce ojetých automobilů spustil přesně před rokem, si již stáhlo 70 000 uživatelů chytrých mobilních telefonů s operačními systémy Android a iOS. „Meziměsíční růst počtu stažení je v současné době na úrovni zhruba 10 %,“ uvedla Karolína Topolová. Statistiky a související telefonický průzkum mezi zákazníky ukazují, že si zájemci o koupi vozu stahují aplikaci vždy, když pořízení nového vozu aktuálně řeší. „Zákazníci si často stahují naši aplikaci například v průběhu návštěvy našeho autocentra, aby se seznámili s naší celkovou nabídkou, nebo při výběru vozu u konkurence, aby porovnali ceny, šířku nabídky nebo podmínky financování,“ řekla Karolína Topolová.

Nejvíce rezervovanými vozy přes webové a mobilní formuláře byly vozy Škoda Octavia, Škoda Fabia, Ford Focus, VW Passat. „V porovnání s rokem 2013 se o 50 % zvýšil zájem o Hyundai i30, stejný nárůst je vidět u modelů Renault Traffic a Škoda Yeti. Ještě vyšší počet rezervací zaznamenaly vozy Hyundai i20, a to 55 %, a Fiat Doblo, kde se zájem zvýšil dokonce o 69 %,“ dodala Karolína Topolová.

Rekordní návštěvnost zaznamenala webová stránka vysvětlující změny při převodech ojetin, které od 1. ledna přinesla novela zákona 56/2001 Sb. „Na stránce jsme přinesli podrobné vysvětlení nových podmínek a nabídli ke stažení formuláře plných mocí k převodům vozidel, které od nového roku musejí být opatřeny úředně ověřeným podpisem majitele vozu. Díky tomu naši zákazníci přicházejí připraveni a čekací doba na výkupu ani na prodeji se u nás neprodloužila,“ uzavřela Karolína Topolová.

 

 

Logo Skupina AAA AUTO působí na trhu již 23 let. Provozuje síť 35 poboček v České republice, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,6 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2013 činily 379 milionů eur. Za rok 2014 firma prodala 63 613 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupinu AAA AUTO nedávno převzal britsko-polský investiční fond Abris.

 

 

 

 
 



Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 28 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.