Praha 11. listopadu 2014 – Tréninkové autocentrum AAA AUTO Group bylo oficiálně otevřeno letos v květnu. Posledními účastníky je skupina osmi manažerů a ředitelů ze skupiny ROLF a ROLF-ESTET, což je největší prodejce automobilů z Ruské federace. Všichni velmi pozitivně ohodnotili profesionální přístup a hloubku získaných informací.
„Tréninkové centrum se nám osvědčilo již po zahájení provozu a jsem velmi ráda, že se těší oblibě u našich zahraničních partnerů. Díky tomuto programu můžeme ukázat, jak funguje úspěšná firma v oblasti ojetých automobilů. Účastníky seznamujeme s fungováním našich výkupních a prodejních procesů a s naším specializovaným softwarem pro oceňování vozů a analýzu trhu. Partneři to vítají, protože jim to pomáhá zvýšit objemy prodaných vozů na jejich domácích trzích. Pro nás to pak samozřejmě znamená zvýšení odběru námi vykupovaných aut v České republice i jinde v Evropě,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Mezinárodní tréninkové centrum AAA AUTO Group v Kladně je největším tréninkovým centrem v Evropě, které poskytuje komplexní vzdělávací a rozvojové programy profesionálům v segmentu ojetých vozů. Centrum disponuje řadou vzdělávacích zařízení včetně nejmodernější prezentační techniky a audiovizuálního vybavení, umožňujících detailní interaktivní prezentace.
„Poslední účastníci z Ruské federace se školili v prodejních a výkupních procesech, a jak jsou tyto procesy řízeny z pohledu managementu. Seznámili se také s IT systémy, které tyto procesy podporují, a to zejména s námi vyvinutým systémem Cardat, určeným k oceňování a výkupu vozů. Na závěr programu obdrželi účastníci certifikát o jeho absolvování,“ dodala Topolová.
Účastníci třídenního školicího programu nezůstali po celou dobu pouze ve školicím centru. První den byl zahájen návštěvou největšího českého podniku ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi a také největší pobočky AAA AUTO Group v Praze. Další dva dny byly věnovány prodeji a výkupu, a nesly se tak v duchu prezentací a praktických ukázek u aut v areálu pražské pobočky. Největší zájem byl jednoznačně o vedení call centra, které patří mezi evropské špičky, ale také o výkupní procesy a motivaci zaměstnanců.
Firma ROLF plánuje pro příští rok agresivní rozvoj podnikání v oblasti ojetých vozů a AAA AUTO Group je velikou inspirací pro zřizování call center a precizně fungující procesy. „Manažeři i ředitelé se zajímali, jak to u největšího prodejce ojetých automobilů ve střední a východní Evropě funguje, hledali inspiraci a chválili si naši důkladnou organizovanost. Vysoce hodnocena byla kvalita celého programu, profesionalita školitelů, ale i náš přístup k zákazníkům,“ shrnula Topolová.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 35 poboček v ČR, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,5 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2013 činily 379 milionů eur a celkové prodeje 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2455 na ruském trhu. Za prvních devět měsíců roku 2014 si zákazníci odvezli již téměř 48 500 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. SkupinaAAA AUTO je nyní v procesu převzetí prostřednictvím Abris Capital Partners, předního nezávislého fondu soukromého kapitálu. |