Praha 1. srpen 2014 – Prodeje skupiny AAA AUTO v červenci znovu vzrostly. Skupina v červenci prodala 5631 aut a dosáhla celkového 12,82% meziročního nárůstu prodejů za prvních 7 měsíců roku 2014. Tento výsledek potvrzuje, že dlouhodobě silný růst prodejů v AAA AUTO pokračuje na všech 4 trzích, kde skupina působí. Celkové prodeje pro rok 2014 se tak už vyšplhaly na 36 893 aut.
„Po skvělých výsledcích za první pololetí tohoto roku pokračujeme v růstu i v červenci,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. „Jak jsme již předpovídali, tento rok očekáváme velmi pozitivní prodejní výsledky, které mírně přesáhnou 62 000 prodaných automobilů,“ dodává Topolová.
Prodeje ojetých automobilů v AAA AUTO od ledna do července 2014 v porovnání se stejným obdobím roku 2013:
Země |
Leden–červenec 2013 |
Leden–červenec 2014 |
Meziroční zvýšení |
Česká republika |
22 117 |
24 509 |
10,82 % |
Slovensko |
9 190 |
9 843 |
7,11 % |
Rusko |
1 394 |
1 643 |
17,86 % |
Maďarsko |
0 |
898 |
n/m |
Skupina |
32 701 |
36 893 |
12,82 % |
Poznámka: Prodejní data v tiskové zprávě jsou předběžná a mohou se mírně lišit od konečných účetních výsledků.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 34 poboček v České republice, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence již obsloužila přes 1,4 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2012 činily 336 milionů eur. V roce 2013 AAA AUTO prodalo celkem 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2455 na ruském trhu. Společnost prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989.