Prodeje AAA AUTO Group se 14 649 prodanými auty narostly za celé první čtvrtletí o 17,4 %

Ještě před oficiálním zahájením prodeje si v Maďarsku zákazníci koupili přes 120 vozů

Praha 2. dubna 2014 – Společnost AAA AUTO Group během prvních tří měsíců letošního roku prodala celkem 14 649 ojetých aut. To je meziročně o 17,4 % více než ve stejném období roku 2013. Nejrychleji rostoucím regionem bylo s 22 % Rusko, také prodeje na českém trhu byly velmi vysoké.

Z hlediska výkonnosti skupiny v jednotlivých zemích se z celkového počtu 14 649 aut za první čtvrtletí roku 2014 prodalo 10 058 aut v České republice (meziročně +17,5 %), dále 3875 aut na Slovensku (meziročně +13,0 %) a 598 (+22,2 %) v Rusku. Společnost tak rostla na všech trzích, kde působí.

„Naše výkonnost na klíčovém českém trhu byla v celém prvním čtvrtletí vynikající, a pokračoval tak trend nejlepších výsledků od světové ekonomické krize,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. Březnový meziroční růst prodejů ojetých vozů byl nejvyšší v Ruské federaci, kde dosáhl dokonce 27,6 %. „Také nás těší, že jsme prodali prvních 121 automobilů i v Maďarsku, a to ještě před oficiálním zahájením prodeje,“ dodala Topolová.

Spolu s vyšším prodejním výkonem společnost mírně upravila své celoroční prodejní cíle. „Odhadujeme, že původně stanovenou laťku 62 000 prodaných vozů s největší pravděpodobností mírně překročíme,“ dodala Topolová. Podle generální ředitelky je úspěch společnosti založen na dlouhodobé strategii nákupu a prodeje pouze těch nejlepších automobilů, s 1 až 2 vlastníky, do stáří 5 let, s jasnou historií najetých kilometrů, servisní knížkou a bez havárie.

Skupina se v únoru vrátila do Maďarska a v nejbližší době uvede na trh nový segment prodeje luxusních automobilů Mototechna Premium. Společnost také získala certifikaci ISO 9001 a ISO 14001. Na pozici zákaznického ombudsmana vystřídal k 1. 4. 2014 Milana Smutného, který odešel na pozici ředitele odboru komunikace a marketingu MPO ČR, bývalý mluvčí vlády ČR a novinář Roman Prorok.

 

Meziroční srovnání prodejních výsledků skupiny za 1. čtvrtletí:

 

Země

1Q 2013

1Q 2014

meziročně

Česká republika

8 559

10 058

17,5 %

Slovenská republika

3 428

3 875

13,0 %

Ruská federace

487

595

22,2 %

Maďarsko

0

121

n/m

Skupina

12 474

14 649

17,4 %

Zdroj: údaje společnosti

 

 

Růst prodejů v prvních třech měsících let 2012, 2013 a 2014:

graf

Zdroj: údaje společnosti

Poznámka: Prodejní data v tiskové zprávě jsou předběžná a mohou se minimálně lišit od konečných účetních výsledků.




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.