Milan Smutný přijal nabídku na ředitele komunikace a marketingu MPO ČR
Praha 31. března 2014 – Dosavadní zákaznický ombudsman AAA AUTO Milan Smutný po roce a půl přechází na pozici ředitele odboru komunikace a marketingu Ministerstva průmyslu a obchodu ČR. Na jeho pozici ho nahradí bývalý dlouholetý novinář a bývalý mluvčí vlády ČR Roman Prorok. Společnost AAA AUTO je v ČR jediným prodejcem ojetých vozů, který pozici zákaznického ombudsmana zřídil, fungovat začal v říjnu 2012.
„Chtěla bych tímto velmi poděkovat Milanovi Smutnému, že byl tím, kdo na sebe vzal úkol novou pozici zákaznického ombudsmana vybudovat, a podílel se tak na zkvalitnění zákaznického servisu, což byl jeden z mých hlavních úkolů, které jsem si dala při svém nástupu do funkce generální ředitelky v roce 2012. Jeho zpětná vazba z kontaktu se zákazníky byla pro mě velmi přínosná a vedla ke zlepšení interních postupů pro vyřizování podnětů zákazníků. Jsem ráda, že po odchodu pana Smutného na prestižní pozici ve státní správě jsme dokázali rychle najít stejně kvalitního kandidáta, kterým pan Prorok je vzhledem k jeho mnohaletým zkušenostem v komunikaci,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Jak již společnost dříve uvedla, z celkového objemu prodaných vozů evidovala cca 5 % reklamací, ze kterých před příchodem ombudsmana zhruba 80 % vyřídila ke spokojenosti zákazníků. „Procento zbývajících nespokojených klientů se nám daří postupně snižovat na absolutní minimum. Přispělo k tomu jak vytvoření pozice ombudsmana, tak zřízení nového kontaktního centra i zkvalitnění výkupních a prodejních procesů. O tom svědčí mimo jiné i fakt, že jsme jako dosud jediný prodejce ojetých automobilů v České republice získali certifikáty ISO 9001 a ISO 14001,“ uvedla Topolová.
Roman Prorok byl nejdříve zpravodajem ČTK, následně mimo jiné dramaturgem, moderátorem a redaktorem České televize, mediálním poradcem předsedy Senátu, mluvčím ČSÚ a mluvčím vlády ČR. Na pozici zákaznického ombudsmana AAA AUTO nastupuje k 1. dubnu 2014.
Milan Smutný byl mimo jiné v letech 1992–2002 mluvčím mladoboleslavské Škodovky, pracoval pro Český Telecom a v letech 2007–2008 působil jako externí konzultant pro komunikaci AAA AUTO v době IPO, na začátku své kariéry byl i zpravodajem ČTK. Zákaznickým ombudsmanem AAA AUTO byl od 1. října 2012 do 31. března 2014.
Ombudsmana AAA AUTO Romana Proroka budou moci zákazníci kontaktovat na webu www.aaaauto.cz a také na vlastní stránce www.autoombudsman.cz již od 1. 4. 2014.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 33 poboček v České republice, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence již obsloužila přes 1,4 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2012 činily 336 milionů eur. V roce 2013 AAA AUTO prodalo celkem 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2455 na ruském trhu. Společnost prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989.