Za prvních 9 měsíců letošního roku bylo prodáno o 32 % více vozů s vyhřívanými sedadly
„Řidiči stále častěji požadují prvotřídní vybavení, které jim zaručí pohodlnější jízdu za jakýchkoliv podmínek. Není proto žádným překvapením, že klimatizace nebo elektrické ovládání oken můžete najít u většiny nabízených aut, a tak klienti vyhledávají vozy s další nadstandardní výbavou, která jim zpříjemní jejich každodenní jízdu,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA AUTO. „Lze očekávat, že tento zájem bude i dále narůstat s příchodem zimy, kdy řidiči ocení především vyhřívaná sedadla při jízdě v ranních hodinách nebo vyhřívané přední sklo, které zajistí jasný výhled již krátce po nastartování.“
Za prvních devět měsíců letošního roku se v porovnání s předchozím rokem prodalo o 32 % více vozů s vyhřívanými sedadly a o 45 % více automobilů s vyhřívaným předním sklem. Řidiči stále častěji berou v úvahu ovladatelnost vozu, přičemž ke konci září bylo evidováno o 31 % více prodaných aut s pohonem všech čtyř kol. Skupina AAA AUTO se také rozhodla podpořit bezpečnost silničního provozu speciální kampaní, v rámci níž každý zákazník obdrží k zakoupenému vozu sadu zimních pneumatik. „Dobré zimní obutí je klíčovým prvkem, který má velký vliv na bezpečnou jízdu v průběhu zimy. To je důvodem, proč jsme se rozhodli tuto kampaň zavést již v předchozích letech. Stejně tak našim zákazníkům dáváme zdarma sadu zimních pneumatik i letos,“ dodává Karolína Topolová.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 35 poboček v ČR, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,5 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2013 činily 379 milionů eur a celkové prodeje 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2455 na ruském trhu. Za prvních devět měsíců roku 2014 si zákazníci odvezli již téměř 48 500 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupina AAA AUTO je nyní v procesu převzetí prostřednictvím Abris Capital Partners, předního nezávislého fondu soukromého kapitálu. |