Spolupráce AAA AUTO s českým fotbalem se v jarní části soutěže rozšíří
Praha, 14. ledna 2017 – V rámci spolupráce s AAA AUTO ujely fotbalové kluby za pět měsíců s novými automobily z Mototechny přes milion kilometrů a vystřídaly 129 automobilů v hodnotě přes 90 milionů korun. Se zahájením jarní části ePojištění.cz ligy se společné aktivity zintenzivní, a to i vzhledem k oslavám 25. Výročí vzniku AAA AUTO a očekávanému dosažení dvou milionu zákazníků společnosti letos na podzim. Se 70ti tisíci prodaných aut ročně je AAA AUTO největším prodejcem ojetých automobilů nejen na českém a slovenském trhu, ale i ve střední a východní Evropě.
„Fotbal je u nás bez diskuzí nejoblíbenějším sportem, proto je spojení nejvyšší fotbalové soutěže a největšího prodejce ojetých automobilů nejen na českém a slovenském trhu, ale ve střední a východní Evropě obecně, zcela pochopitelným krokem,“ uvedl šéf ligy Dušan Svoboda. Společnost AAA AUTO provozuje kromě ojetých vozů pod značkou Mototechna i prodej zánovních automobilů, tedy aut s nájezdem do 50 000 km a stářím do pěti let. „Toto desetiletí je ve znamení obnovování starých dobře známých značek, proto když jsme před čtyřmi lety rozšířili naši nabídku o zánovní vozy, sáhli jsme po nostalgickém názvu Mototechna. Značka běžně nabízí 1 000 zánovních automobilů různých značek a modelů a jde o náš nejrychleji rostoucí segment, který chceme v letošním roce ještě více podpořit právě díky fotbalovému partnerství, a to nejen marketingově, ale i obchodně. Navázali jsme s kluby a s jejich partnery i další spolupráci v oblasti výkupu a prodeje vozů mimo fotbalové partnerství. Jedná se o řešení v rámci rozvoje našeho B2B programu, kdy komplexně zajišťujeme výkup jejich flotil a obměnu za jiné automobily. Důležitou součástí spolupráce je samozřejmě také možnost našeho přímého kontaktu s fanoušky na stadionech, mezi kterými hledáme nové zákazníky,“ doplnil provozní ředitel AAA AUTO Petr Vaněček. Klubům a funkcionářům AAA AUTO prostřednictvím své značky Mototechna dává permanentně k dispozici 105 nových vozů v celkové hodnotě přes 70 milionů korun.
Od začátku spolupráce AAA AUTO již fotbalovým klubům zapůjčilo 129 nových automobilů různých značek a modelů od luxusních SUV po velkoobjemové užitkové vozy (83x SUV, 33x kombi, 13x užitkový vůz). S auty se najelo 1 100 000 kilometrů. Nejvíce kilometrů najel klub FK Dukla Praha, kde se najelo za 5 měsíců již 89 500 km. Nejvíce času za volantem pak tráví český fotbalový záložník FC Zbrojovka Brno Pavel Zavadil (26 200 km) a sportovní manažer FC Vysočina Jihlava Milan Bokša (23 882 km).
Spojení s fotbalem přineslo společnosti AAA AUTO i značce Mototechna nový prostor pro komunikaci. „V letošním roce plánujeme spolupráci ještě více rozšířit nad rámec již fungujících fan zón v průběhu ligových zápasů, testování aut hráči měsíce, marketingových kampaní a zapojování hráčů a společnosti AAA AUTO do neziskových projektů jako byla třeba návštěva traumatologického centra nemocnice v Motole nebo mikulášská nadílka v dětských domovech,“ dodal Petr Vaněček. Novinkou bude také větší zapojení diváků při zápasech. Půjde například poločasovou soutěž, kdy si fanoušci budou moci vyzkoušet své fotbalové umění a střílet do speciálně upravené brány a vyhrávat zajímavé ceny. Další změnou bude, že ten, kdo během zápasu chytí zakopnutý míč, si jej po zápase bude moci ponechat a navíc získá podpisy od domácích hráčů. „Spojení s fotbalem také využijeme pro naše základní letošní nosná témata, a to jsou oslavy 25ti let od založení AAA AUTO a také přivítání dvoumiliontého zákazníka výkupu a prodeje, které očekáváme zhruba v září,“ připomněl Petr Vaněček.
Kromě oficiálního partnerství s ePojisteni.cz ligou se AAA AUTO stalo i platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci a nejvyšší ligu.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 25 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,9 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. |