AAA AUTO zahájilo ostrý provoz v Polsku, na první pobočce nabídne až 600 vozů

Varšava/Praha 15. duben 2015 – AAA AUTO dnes slavnostně zahájilo plný provoz autocentra v Piasecznu u Varšavy. Největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě tak plní svůj plán mezinárodní expanze, který připravil po loňské změně majoritního vlastníka. Slavnostního zahájení prodeje se kromě generální ředitelky AAA AUTO Karolíny Topolové, generálního ředitele AAA AUTO Polsko Przemyslawa Vonaua a partnera fondu Abris Wojciecha Lukawského zúčastnil i starosta Piaseczna pan Zdzisław Lis a několik desítek hostů z řad obchodních partnerů.

„Jsem velmi ráda, že jsme zpět v Polsku. Návrat na zdejší trh jsme měli v plánu vždy. Teprve nyní však pro něj byly splněny všechny podmínky. Prodeje ojetých vozů v Polsku jsou silné a věřím, že stoupající prodeje nových aut po celé Evropské unii budou tento trend dále akcelerovat. Důležitým faktorem je také podpora našeho nového majoritního vlastníka, kterým je britsko-polský fond soukromého kapitálu Abris Capital Partners. Můžeme se tak při návratu na zdejší trh opřít o znalosti a zkušenosti místního hráče,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. AAA AUTO se samozřejmě nespokojí pouze s jedinou pobočkou. „V roce 2015 bychom rádi otevřeli další autocentrum v polských Katovicích. Do otevření každého autocentra budeme investovat přibližně 2 miliony eur, což kromě stavebních a přípravných prací zahrnuje i pořízení automobilů do nabídky,“ dodala Topolová.

Skupina AAA AUTO se pohybuje na trhu s ojetými vozy 23 let. Řídí síť 35 poboček v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Specializuje se na automobily po 1. nebo 2. vlastníkovi, s ověřenou servisní historií, které prodává s garancí ověřeného původu. Vozy jsou během výkupu předmětem důkladné kontroly, což má za následek, že 60–70 % vykupovaných vozů je z důvodu technických nebo právních vad odmítnuto. Zásadním rozdílem oproti polskému trhu je, že AAA AUTO kupuje vozy do osobního vlastnictví. Nejedná se tedy o zprostředkovatele. „To dává jistotu našim zákazníkům, pokud jde o původ vozu. Vždy vědí, kdo je skutečným vlastníkem,“ dodává Topolová.

Od začátku působení na trhu s ojetými vozy obsloužila skupina AAA AUTO více než 1,6 milionu zákazníků. Auditované hrubé tržby v roce 2013 činily 379 milionů euro a v roce 2014 prodala společnost 63 613 vozů. Počet prodaných automobilů v roce 2015 se odhaduje na více než 70 000.

Na podzim roku 2013 byla podle průzkumu reklamní agentury Ogilvy & Mather společnost AAA AUTO zařazena mezi nejuznávanější české firmy v oblasti automobilového průmyslu od listopadu 1989.

Na podzim 2014 koupil skupinu AAA AUTO britsko-polský mezinárodní fond soukromého kapitálu Abris Capital Partners. Pod novým vlastníkem zahájila společnost velkou expanzi v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku.

„AAA AUTO je zdaleka největší, nejmodernější, nejprofesionálnější a velmi inovativní prodejce ojetých vozů ve střední Evropě. Majoritní podíl ve společnosti jsme v loňském roce koupili již se záměrem vrátit se na polský trh. Jsme rádi, že již po několika měsících od transakce AAA AUTO otevírá první pobočku v centrálním Polsku. Management AAA AUTO již prokázal, že je schopen provést úspěšnou mezinárodní expanzi. V této strategii chceme pokračovat a věříme, že s naší podporou se společnost stane ve východní a střední Evropě dominantním hráčem. I nadále budeme samozřejmě rozvoj AAA AUTO podporovat naším know-how v oblasti automobilového trhu a očekáváme, že díky svému dobrému potenciálu stabilně poroste,“ řekl Wojciech Lukawski, partner fondu soukromého kapitálu Abris Capital Partners.

Autocentrum v Piasecznu u Varšavy postupně nabídne až 600 vozů, v současné chvíli mohou zájemci vybírat ze tří set. O zákazníky se stará 40 zaměstnanců, v budoucnu se jejich počet zvýší na téměř sedmdesát. Pobočka se nachází v rušné lokalitě mezi showroomem Fiat a supermarketem Lidl na komunikaci z Piaseczna do Magdalenky. Pobočka zahájila zkušební provoz výkupního oddělení již v polovině února, první prodané vozy si zákazníci odvezli již v březnu, dosud jich už bylo 110. Dnešním dnem autocentrum zahajuje plnou činnost včetně poskytování finančních služeb, které budou zákazníkům poskytovat BNP Paribas, mBank, Banif, a pojišťovacích služeb od Compensa and Liberty, přičemž další společnosti budou brzy následovat. Na centralizovaném call centru AAA AUTO bylo pro kontakt s polskými zákazníky přijato 20 nových operátorů, kteří jsou k dispozici volajícím sedm dní v týdnu od 8:00 do 21:00.

„Trh ojetých vozů je pravděpodobně posledním velkým, ale zároveň dezorganizovaným, fragmentovaným a netransparentním trhem v Polsku. AAA AUTO se chystá tento trh změnit nabídkou nové kvality přístupu prodeje, a to zejména ve vztahu k zákazníkům jako vlastník vozu, nikoliv zprostředkovatel. Budeme pro naše zákazníky k dispozici sedm dní v týdnu, přinášíme širokou nabídku služeb od výkupu přes protiúčet až k nákupu vozu na splátky a pojištění. Poskytujeme garanci legálního původu vozu a možnost jeho výměny za jiný do sedmi dnů a také 12měsíční pojistnou garanci technických a elektrických závad,“ uvedl výkonný ředitel AAA AUTO Polsko Przemyslav Vonau.

Vozy AAA AUTO inzeruje prostřednictvím největších médií v oboru – Otomoto, Autotrader, Auto Giełda, Moto Gratka. Společnost také inzeruje v klíčových rádiových stanicích a tiskovinách. Díky tomu má již nyní web www.aaaauto.pl denní návštěvnost 4000 uživatelů, která se každý další týden se zvyšuje o 10 %. To vše se začalo dít ještě předtím, než společnost zahájila svou činnost. V plánu jsou rovněž promo akce ve velkých nákupních centrech ve Varšavě. 

Logo Skupina AAA AUTO působí na trhu již 23 let. Provozuje síť 35 poboček v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,6 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2013 činily 379 milionů eur. Za rok 2014 firma prodala 63 613 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupinu AAA AUTO koncem roku 2014 převzal britsko-polský investiční fond Abris.




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 40 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.