AAA AUTO připravilo sezónní výprodej, ceny klesly u většiny z 8000 aut

Slevy na jednotlivých vozech dosahují až 60 000 korun

Praha, 26. srpna 2015 – AAA AUTO dnes těsně před hlavní sezónou zahájilo velký výprodej vozů se slevami až 60 000 korun. Cílem je vyprodat zejména „letní“ sezónní vozy combi a MPV a uvolnit tak kapacity pro „zimní“ auta 4x4 a SUV, jejichž výkup je nyní v plném proudu.

„Máme nyní na skladě necelých osm tisíc vozů. Snížení cen se týká většiny z nich. Nejradikálnější je u cca 3500 vozů kombi a MPV, kterým zároveň končí jejich hlavní prodejní sezóna. Průměrné snížení ceny je zde o 20 %,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Současný výprodej v AAA AUTO potrvá do vyprodání zlevněných vozů. „Zlevněná auta jsou jasně označena na našich webových stránkách, kde je lze přehledně zobrazit,“ dodala. AAA AUTO si prostřednictvím výprodeje uvolňuje kapacity autocenter pro hlavní sezónu, která začíná v průběhu září. „Potřebujeme na našich 21 pobočkách v České republice zvýšit počet vozů, typických pro podzimní a zimní sezónu, jako jsou vozy SUV a 4x4,“ dodala Karolína Topolová. V Praze na své hlavní pobočce v Dolních Chabrech AAA AUTO pro tyto vozy nedávno uvedlo do provozu speciální Offroad centrum s kapacitou 200 automobilů, dalších několik desítek offroadových a SUV vozů vyšších tříd je nadále k dispozici v sekci luxusních aut na hlavní prodejní ploše.

Díky snížení cen je nyní v AAA AUTO možné koupit např. VW Passat Combi 1.6 TDI z roku 20110 se slevou 45 000 korun, Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi z roku 2009 rovněž se slevou 45 000 korun, Ford C-Max 1.6 TDCi z roku 2007 se slevou 30 000 korun nebo Škoda Fabia Hatchback 1.2 z roku 2011 se slevou 35 000 korun. „Předpokládáme, že tyto nejlikvidnější vozy budou vyprodané zhruba během dvou týdnů,“ uzavřela Topolová.

 

Logo Skupina AAA AUTO působí na trhu již 23 let. Provozuje síť 36 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,6 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2014 činily 437 milionů eur, ve stejném roce firma prodala 63 613 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupinu AAA AUTO koncem roku 2014 převzal britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners.

 

 

 




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.