Praha, 28. ledna 2016 – Společnost AAA AUTO v posledních letech výrazně expanduje nejen v rámci tuzemského trhu, ale hlavně do dalších zemí střední Evropy. V současnosti působí na 4 trzích a aktuálně nabízí jen v České republice 55 pracovních míst. Celkem má skupina 2300 zaměstnanců a loni se jejich počet zvýšil o 10%. V průběhu roku společnost vytvoří ještě nejméně 100 dalších pracovních pozic. Největší nábor zaměstnanců proběhne z důvodu expanze v Polsku a Maďarsku, kde dojde k otevření dalších výkupních i prodejních poboček.
“V loňském roce jsme úspěšně vstoupili znovu na slibný polský trh a vzhledem k potenciálu této země zde budeme i letos otevírat další výkupní i prodejní pobočky. Nová autocentra pánujeme i v Maďarsku a na Slovensku. Letos plánujeme obsadit nejméně 100 nových pracovních pozic, z nichž alespoň polovina připadne právě na Polsko. V České republice počítáme s nárůstem počtu pozic hlavně v oddělení telemarketingu,” uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA AUTO.
AAA AUTO je již 24 let největším prodejcem ojetých automobilů v České republice a z plánovaného počtu minimálně 100 nových pozic přijme 50 lidí pro polský trh, 20 pro maďarský a 30 pro český. V České republice jde hlavně o rozšíření oddělení telemarketingu, kde nyní pracuje již 190 operátorů. V dalších zemích pak půjde zejména o pozice nákupčích, prodejců, logistiky a administrativních funkcí. „Nového kolegu mohou doporučovat i vlastní zaměstnanci společnosti. Motivováni jsou odměnou 3 000 - 10 000 Kč dle výše obsazované pozice,“ upozornila Karolína Topolová.
AAA AUTO nabídne novým zaměstnancům školení, široké možnosti dalšího vzdělávání a dynamické i přátelské prostředí podporující proaktivní přístup k práci. K dalším benefitům patří rozšíření znalostí, nadstandardní využití cizích jazyků, cestování, pružná pracovní doba, slevy na sportovní a kulturní akce, nebo bonusy za doporučení zákazníků. „Největším kapitálem naší společnosti jsou naši zaměstnanci, proto těm nejpilnějším a nejschopnějším umožňujeme široké možnosti kariérního růstu. To jsou důvody, kvůli kterým u nás řada kolegů pracuje již déle než patnáct či skoro dvacet let,“ doplnila Karolína Topolová.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Od roku 2012 prodává vozy také pod obnovenou značkou Mototechna, pod kterou soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V roce 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se podle studie agentury Ogilvy & Mather umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100, loni se umístila i v žebříčku Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. |