Srpnové prodeje jsou s 5939 kusy nejlepším výsledkem skupiny od dubna 2008
Praha 2. září 2014 – AAA AUTO v srpnu prodalo opět více vozů než ve stejném měsíci roku 2013. Zákazníci si ve všech zemích, kde skupina působí, dohromady odvezli 5939 vozů. Meziročně tak AAA AUTO v srpnu dosáhlo růstu 16,34 %, pokračuje tedy v nepřetržitém zvyšování prodejů již více než čtyři roky. Celkem se již v síti 34 autocenter letos prodalo 42 822 vozů.
„Vysoké letní prodeje nám dávají důvod k optimismu i pro druhou letošní hlavní sezonu, která právě začíná. Srpnový výsledek 5939 vozů je nejvyšší od dubna 2008. Prodeje v Maďarsku již po třech a půl měsících od oficiálního otevření budapešťského autocentra překonaly měsíční výsledky pobočky v Ruské federaci. Na Slovensku jsme měli nejlepší měsíc od října 2007. Vracíme se k objemům z období před krizí, ovšem s nižším počtem poboček a méně zaměstnanci. To prokazuje naši vysokou efektivitu, která je výsledkem každodenního procesu kontroly nákladů, dobře implementované marketingové strategie a zaměření na nejprodávanější vozy,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. Společnost se zaměřuje na vozy nejprodávanějších značek po prvním nebo druhém majiteli, nebourané, novější, s nižším nájezdem kilometrů a s prokazatelnou servisní historií. „Naše výkupní procesy jsou velmi striktní, a proto konstantně odmítáme vykoupit 65–70 % vozů z těch, které jsou nám nabízeny. Jen letos jsme již museli odmítnout výkup zhruba 60 000 aut,“ dodala Topolová.
Na základě dosavadních prodejních výsledků společnost lehce upravila očekávání celkového letošního počtu prodaných vozů na 63 000 z předchozích 62 000.
Prodeje ojetých automobilů v AAA AUTO od ledna do srpna 2014:
Země
|
Leden–srpen 2014
|
Česká republika
|
28 396
|
Slovensko
|
11 443
|
Rusko
|
1 887
|
Maďarsko
|
1 170
|
Skupina
|
42 896
|
Poznámka: Prodejní data v tiskové zprávě jsou předběžná a mohou se mírně lišit od konečných účetních výsledků.
Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 34 poboček v České republice, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,5 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2013 činily 379 milionů eur. Ve stejném roce AAA AUTO prodalo 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2455 na ruském trhu. Za prvních osm měsíců roku 2014 si zákazníci odvezli již téměř 43 000 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. |