AAA AUTO letos plánuje prodej až 70 000 vozů, Mototechna projde významnou expanzí

Praha, 14. září 2016 – Společnost AAA AUTO letos plánuje zvýšení prodejů o více než 10 % na zhruba 70 000 ojetých vozů. Významným rozvojem projde značka zánovních vozů Mototechna, která otevře první vlastní samostatnou pobočku od listopadu 1989.

„Odhad prodejů v rámci skupiny AAA AUTO za první tři čtvrtletí roku 2016 je v současné chvíli zhruba 52 400 vozů, což je oproti loňsku růst o 9,4 %. V letošním roce jsme již ve třech měsících překonali hranici 6000 prodaných vozů a i nadále se držíme velmi těsně u tohoto objemu. Díky těmto výsledkům můžeme optimisticky odhadnout celoročního objem prodejů oproti loňsku vyšší o více než 10 %, což by nás mělo velmi těsně přiblížit k hranici 70 000 prodaných aut,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová.

AAA AUTO bude i v následujícím období dále expandovat, a to jak formou zvyšování nabídky vozů, tak díky posilování pobočkové sítě. „Velmi brzy chystáme otevření dalšího autocentra na Slovensku, o jehož přesném umístění rozhodneme začátkem října. Výrazně se také zaměříme na rozvoj značky Mototechna, jejíž nabídku chceme razantně zvýšit. Zároveň chystáme otevření samostatného showroomu Mototechny v Praze, která bude její první novou pobočkou od listopadu 1989,“ poznamenala Karolína Topolová.

Pro vytvoření nového konceptu Mototechny v oblasti marketingu, prodeje a rozvoje pobočkové sítě najala skupina AAA AUTO strategického konzultanta Stanislava Gálika, který dříve spolupracoval mimo jiné s J&T Bankou, Tesco Stores nebo Českou spořitelnou. Je zakladatelem značky luxusních oděvů Galard a bývalým ředitelem inovačního centra UNIFER.

"Naším cílem je vytvořit dokonalý zážitek z koupě zánovního vozu. My auta opravdu milujeme a jsme rádi, když toto nadšení můžeme přenášet na naše zákazníky. Znalosti našeho personálu, různorodost nabídky, naše péče o zákazníka – u nás se do auta jednoduše musí zamilovat každý,” zdůraznil Stanislav Gálik.

Mototechnu AAA AUTO znovu uvedlo na trh před čtyřmi lety jako svou značku pro prodej zánovních automobilů. Společnost prodává také prémiové a luxusní vozy pod značkou Mototechna Premium. Pro zánovní automobily z Mototechny je typické stáří do dvou let, nízký počet najetých kilometrů, cena o 30 až 40 % nižší v porovnání s novými vozy, výběr z  téměř padesáti modelů vozů dvaceti značek, jejich okamžitá dostupnost a nabídka nejžádanějších výbav na trhu. Prodeje pod značkou Mototechna jen letos vzrostly téměř o desetinu, a to i díky zavedení nového úvěrového produktu Bumerang, který garantuje zpětný odkup vozu za předem stanovenou cenu. Auto si může zákazník pořídit také pomocí klasického úvěru od jednoho ze čtyř renomovaných partnerů - České spořitelny, Home Credit, Komerční banky a Moneta Bank.

Minulý týden se také AAA AUTO stalo oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy. Největší prodejce ojetých automobilů ve střední a východní Evropě poskytl prostřednictvím své značky Mototechna 105 nových automobilů. Vyjadřuje tak svoji podporu ePojisteni.cz lize a Ligové fotbalové asociaci. Jedná se o vůbec první spolupráci prodejce ojetých vozů s nejvyšší fotbalovou soutěží v celostátním měřítku. Automobily se budou měnit každých šest měsíců a půjde o řadu modelů, značek a specifikací. Předávky vozů se zúčastnili mimo jiné kapitán FK Teplice Admir Ljevakovič, kapitán FK Dukla Praha Jan Šimůnek, brankář FC Viktoria Plzeň Matúš Kozáčik a záložník FC Zbrojovka Brno Jan Polák. Na dvouletém partnerství se dohodla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová s předsedou FAČR Miroslavem Peltou a předsedou LFA a šéfem ligy Dušanem Svobodou.

Kromě oficiálního partnerství s ePojisteni.cz ligou se AAA AUTO stalo i platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a zapůjčením 76 nových automobilů v hodnotě 1,125 milionu € podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci.

 

AAA AUTO_fotbal_CZ_liga Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy.

 




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 63 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.