AAA AUTO již vyrovnalo své loňské prodeje, letos prodalo 56 648 vozů

Během posledních pěti let se roční objem prodaných vozů zvedl o 71 %

Praha 18. listopad 2014 – Během uplynulého prodlouženého víkendu skupina AAA AUTO dosáhla počtu 56 646 prodaných aut, což znamená, že letos již prodala stejný objem vozů jako v celém předchozím roce. Společnost má v plánu do konce roku prodat dokonce přes 63 000 ojetých aut.

„Díky dobrému počasí a našim marketingovým akcím nám prodloužený víkend pomohl překonat loňské prodeje již šest týdnů před koncem roku. Trend naznačuje, že bychom letos měli dosáhnout hranice 63 500 prodaných aut, což by znamenalo splnění plánovaného meziročního nárůstu o 12,1 %,“ řekla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. Dosažení počtu 63 500 prodaných vozů by znamenalo nový pokrizový rekord.

Rok   

Počet prodaných vozů v rámci skupiny

Meziroční růst v %

2009

37 215

N/A

2010

39 530

6,2 %

2011

44 828

13,4 %

2012

51 364

14,6 %

2013

56 646

10,3 %

2014

56 646 (do dnešního dne), 63 500 (plán za celý rok)

12,1 %

 

Celkový nárůst prodaných vozů mezi roky 2009 a 2014   

71,0 %

Některé zajímavé údaje:

·       Počet aut ročně prodaných skupinou AAA AUTO narostl od roku 2009 o 71 %

·       Celkový počet vozů prodaných za stejné časové období dosáhne téměř 300 000 (293 083) aut

·       AAA AUTO odmítlo za stejné období 670 000 automobilů nabídnutých k výkupu z důvodu špatného technického stavu nebo podezření na stočení tachometru

·       Počet zaměstnanců vzrostl z 1099 v roce 2009 na letošních 2100, tedy o 91,1 %

·       Počet poboček se zvýšil z 25 v roce 2009 na 35 v roce 2014, tj. o 40 %

 
 
 

Logo Skupina AAA AUTO působí na trhu již 22 let. Provozuje síť 35 poboček v ČR, na Slovensku, v Rusku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,5 milionu zákazníků. Auditované výnosy skupiny v roce 2013 činily 379 milionů eur a celkové prodeje 56 648 vozů, z toho 38 297 v ČR, 15 896 na Slovensku a 2455 na ruském trhu. Za prvních deset měsíců roku 2014 si zákazníci odvezli již téměř 54 000 aut. Společnost od roku 2012 prodává vozy také pod staronovou značkou Mototechna, pod kterou v České i Slovenské republice soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V dubnu 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se v rámci studie agentury Ogilvy & Mather z podzimu roku 2013 umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Skupina AAA AUTO je nyní v procesu převzetí prostřednictvím Abris Capital Partners, předního nezávislého fondu soukromého kapitálu.

 

 

 

 

 



Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 59 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.