Odeslat|Tisknout|Sdílet

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PASIVNÍ LINKY – PRAHA

pobočka Praha

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!
Hovoříme jen s klienty, kteří se na nás obrátili sami – 60 % vašich aktivit bude tvořit vyřizování příchozích hovorů, 40% budete volat lidem, kteří nás sami kontaktovali např.e-mailem. Nepožadujeme předešlé pracovní zkušenosti, pouze chuť učit se a zdokonalovat. Vítáme ty, kteří chtějí stabilní práci v příjemném prostředí a chodit domů s čistou hlavou a dobrou výplatou, stejně jako ty, kteří chtějí začít kariéru ve velké společnosti. Nejsme běžné call centrum, budete překvapeni, že lze mít i takhle příjemnou práci. Deset z deseti kolegů říká „Se zkušenostmi z call centra AAA AUTO se nikdy neztratíte!“

Vaší pracovní náplní bude:

  • Komunikovat se zákazníky, kteří se na naši firmu sami obrátili
  • Poskytovat zákaznický servis - informovat o podmínkách prodeje, či výkupu vozů a následně domlouvat schůzky pro naše prodejce.

Očekáváme:

  • Pozitivní přístup
  • Chuť učit se novým věcem
  • Chuť si vydělat a něco pro to udělat

Nabízíme:

  • Mzdu až 40.000 Kč, která se skládá z fixní a provizní části
  • Kompletní zaškolení, včetně doplňujících školení vlastní tréninkové akademie. Staneš se profíkem v oblasti komunikace se zákazníkem.
  • Smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Možnost seberealizace a kariérní růstu pro každého, kdo má chuť se zlepšovat.
  • Motivační programy, soutěže a teambuildingové akce
  • Neformální firemní kulturu
  • Zajímavou práci a skvělou partu lidí kolem sebe
  • Podporu od nadřízeného v každém okamžiku
  • Pro mimopražské zajistíme firemní ubytování



Benefity pro naše zaměstnance:
- Slevy na nákup firemních produktů a služeb (automobil, pojištění, financování vozu, GPS, navigace a další)
- Slevy pro sportovně založené – Multisport karta
- Zvýhodněné firemní telefonní tarify pro soukromé účely
- Autoškola a kondidní jízdy za zvýhodněné ceny
- Firemní školka
- Právní poradna
- Slevy u firemních partnerů na služby, produkty a sportovní a kulturní akce


Call Centrum

Telefonická podpora prodeje a výkupu. Operátoři komunikují se zákazníky, hledají nejlepší možnosti uspokojení jejich potřeb. Snaží se klientovi nabídnout vhodný vůz, pomoci mu s výběrem financování, případně adekvátně ocenit jím nabízený automobil. Účelem je poskytnout zákazníkovi informace a domluvit  s ním schůzku v některé z poboček. Komunikace probíhá v českém, slovenském, ruském, anglickém, německém a maďarském jazyce.

Call centrum hraje jednu z klíčových rolí v rámci společnosti. Být součástí tohoto oddělení znamená významně se podílet na prodejních výsledcích celé firmy. Více jak 50% všech obchodů je realizováno právě prostřednictvím call centra. Díky propracovanému školícímu programu se naši lidé rychle naučí obchodním dovednostem, strategickému myšlení a zvládnou s nadhledem řešit i ty nejkomplikovanější situace. Z řad zaměstnanců call centra jsou díky svým získaným dovednostem vybíráni kandidáti na managerské pozice v rámci společnosti.
 

ČR, Praha -- 190 zaměstnanců




Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací