Odeslat|Tisknout|Sdílet

Úspěchy našich zaměstnanců

   

SKLADNÍK NA 3/4 ÚVAZEK

pobočka Praha

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!

Vaší pracovní náplní bude:

  • Příjem zboží, fyzická kontrola množství s dodacím listem
  • Příprava zboží pro všechny pobočky v ČR a SR
  • Práce na PC v systému Navision – příjem, výdej průvodky
  • Příjem pracovních oděvů pro celou společnost, kontrola, naskladnění do Navision
  • Měsíční doplnění Intrastatu
  • Správa skladu (prac. oděvy, objednávky prac. oděvů u dodavatele)
  • Spolupráce s personálním oddělením – odpisy a strhávání záloh za vydané prac.oděvy zaměstnancům
  • Úklid skladu (odvoz palet, kartonáže)

Očekáváme:

  • SŠ vzdělání
  • PC dovednosti (MS Excel, world), znalost systému NAVISION výhodou
  • Zodpovědnost, pečlivost, fyzickou zdatnost
  • ŘP skupiny B, oprávnění na VZV výhodou
  • nástup ihned

Nabízíme:

  • Odpovídající platové ohodnocení 20.000,- btto
  • Flexibilní pracovní dobu (podmínka odchodit 30 hod./týdně, ale dá se to rozplánovat dle potřeb)
  • Smlouvu na HPP na dobu neurčitou hned od počátku
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, firemní vůz na dovolenou za zvýhodněných podmínek – vůz s prostorem až pro sedm osob nebo s náhonem na všechna 4 kola
  • Zázemí stabilní, prosperující společnosti





Na všech našich pobočkách je vždy odklizený sníh a jsou plně osvětleny. Vyberte si nejbližší pobočku.

×
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací