AAA Auto připravuje mobilní autobazary. Postaví je před supermarkety

Na parkovištích před supermarkety se bude obchodovat s ojetinami. Zisk největší sítě autobazarů v zemi se v pololetí ztrojnásobil.

Pokud za čtrnáct dní přijedete k supermarketu na týdenní nákup, může vás překvapit změna v dosud prázdném rohu parkoviště. Bude tam stát přívěs či kiosek, tři čtyři vyleštěné vozy a nad nimi billboard se značkou AAA Auto.

"Jde o náš nový projekt, takzvané pojízdné výkupny. Mobilní prodejny a zároveň výkupny použitých vozů v místech, která nemáme pokryta sítí poboček," uvedla Karolína Topolová, viceprezidentka společnosti AAA Auto. Její firma je v zemi první, která s touto nabídkou přichází.

K novému způsobu prodeje se největší obchodník s ojetými auty v zemi, společnost AAA Auto, nechal inspirovat rostoucím počtem supermarketů. V řadě měst stojí vedle sebe a jejich parkoviště jsou zpoloviny prázdná.

Po dohodě s majiteli, jejichž jména zatím nechce Topolová zveřejnit, využije firma AAA Auto část parkoviště k nabídce svých služeb. Místo aby firma čekala, až zákazníci zamíří do jejích středisek, jde sama aktivně na místa, kde se její potenciální zákazníci koncentrují. Poplatky za trvalý pronájem části parkoviště se budou lišit podle toho, jak velkou část a v jakém městě si AAA Auto pronajme.

"Zákazník si může nechat svůj vůz ocenit, může ho i na místě prodat. Bude tam několik vozů, aby si klient utvořil představu o úrovni naší nabídky. Bude tam připojení na internet, kde se zákazník může podívat na nabízené vozy v našich pobočkách, pravidelně tam bude specialista na výkup i na prodej," vysvětlila Topolová.

Její firma chce mobilními autobazary povzbudit stagnující prodej ojetých aut v zemi.

Síť AAA Auto v prvním pololetí prodala 18 840 vozů, což je meziročně o 3,4 procenta méně. Toto množství představuje čtvrtinu použitých aut, která změní majitele prostřednictvím autobazarů. Prodej autobazarů loni klesl z průměrných 200 tisíc ojetých aut ročně na 120 tisíc. To představuje třetinu všech transakcí s ojetými auty. Další dvě třetiny si majitelé prodávají sami mezi sebou. Vyplývá to ze změn v registru motorových vozidel.

Navzdory poklesu počtu prodaných aut tržby i zisk společnosti AAA Auto letos vzrostly. Tržby se zvýšily meziročně o 6,5 procenta na 2,3 miliardy korun a čistý zisk o 232 procent na 58 milionů korun.




Vážíme si vašeho
soukromí

Aby pro vás bylo prohlížení našich stránek co nejpohodlnější, využíváme soubory cookies.Cookies nám slouží pro zlepšování našich služeb a zároveň vám díky nim dokážeme lépe nabídnout obsah, který pro vás může být zajímavý a užitečný.

Spravovat cookies

Zásady ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z těchto souborů cookie jsou soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu.

Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte, k ukládání uživatelských preferencí a poskytování obsahu a reklam, které jsou pro vás relevantní. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může mít vliv na váš zážitek z prohlížení. Další informace naleznete v našich Zásadách používání souborů cookie.


Nutné Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou klíčové pro základní funkce webu a web bez nich nebude fungovat zamýšleným způsobem. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.


Funkční

Funkční soubory cookie pomáhají vykonávat určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětných vazeb a další funkce třetích stran.


Analytické

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.


Marketingové

Soubory cookie reklamy se používají k doručování návštěvníků přizpůsobenými reklamami na základě stránek, které navštívili dříve, a k analýze účinnosti reklamní kampaně.



Zrušit

Momentálně je online 51 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google hodnocení   4,5
Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením
zákazníků všech našich
poboček 4,5 hvězdičky.