Odeslat|Tisknout|Sdílet

Úspěchy našich zaměstnanců

   

REPREZENTANT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S MAĎARŠTINOU (ubytování)

pobočka Praha

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!

Vaší pracovní náplní bude:

  • Komunikace se zákazníky, kteří se na naši firmu sami aktivně obrátili - nikdy nevoláte cizím lidem
  • Odpovědnost za zákaznický servis v plném rozsahu
  • Informovat naše zákazníky o podmínkách prodeje či výkupu vozů

Očekáváme:

  • Maďarský jazyk na komunikativní úrovni + český nebo anglický jazyk velmi vítán
  • Pozitivní postoj
  • Chuť si vydělat a něco pro to udělat
  • Časovou flexibilitu
  • Zodpovědnost a spolehlivost

Nabízíme:

  • Platové ohodnocení: 15.000Kč fixní mzda + BONUSY dle měsíčních výsledků 15.000 až 30.000Kč
  • Práci na HPP na dobu neurčitou
  • Možnost firemního ubytování
  • Propracovaný kariérní rozvoj (v roce 2015 bylo 45 zaměsnanců povýšeno na vyšší a odpovědnější pracovní pozice)
  • Vysokou míru seberealizace (příležitost podílet se na zlepšování procesů a možnost uplatnit své nápady)
  • Motivační programy a soutěže
  • Podpora od nadřízeného v každém okamžiku
  • Přátelský a dynamický kolektiv
  • Zajímavé benefity: slevy na služby a zboží, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely
  • Práci v moderním a nově zrekonstruovaném call centru, kde se Vám bude líbit


Call Centrum

Telefonická podpora prodeje a výkupu. Operátoři komunikují se zákazníky, hledají nejlepší možnosti uspokojení jejich potřeb. Snaží se klientovi nabídnout vhodný vůz, pomoci mu s výběrem financování, případně adekvátně ocenit jím nabízený automobil. Účelem je poskytnout zákazníkovi informace a domluvit  s ním schůzku v některé z poboček. Komunikace probíhá v českém, slovenském, ruském, anglickém, německém a maďarském jazyce.

Call centrum hraje jednu z klíčových rolí v rámci společnosti. Být součástí tohoto oddělení znamená významně se podílet na prodejních výsledcích celé firmy. Více jak 50% všech obchodů je realizováno právě prostřednictvím call centra. Díky propracovanému školícímu programu se naši lidé rychle naučí obchodním dovednostem, strategickému myšlení a zvládnou s nadhledem řešit i ty nejkomplikovanější situace. Z řad zaměstnanců call centra jsou díky svým získaným dovednostem vybíráni kandidáti na managerské pozice v rámci společnosti.
 

ČR, Praha -- 190 zaměstnanců




Na všech našich pobočkách je vždy odklizený sníh a jsou plně osvětleny. Vyberte si nejbližší pobočku.

×
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací