Odeslat|Tisknout|Sdílet

REPREZENTANT CALL CENTRA – až 40 000,-Kč / měsíčně

pobočka Praha

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!
Budete u nás pracovat rádi, protože:

Jsme kolektiv mladých lidí a máme otevřené dveře pro každého, kdo chce pracovat. V našem neformálním prostředí se lidé cítí příjemně a do práce se těší. Staráme se o vzdělávání našich kolegů a podporujeme jejich profesní a kariérní rozvoj. Spokojení zaměstnanci jsou pro nás na prvním místě, stejně tak jako naši spokojení zákazníci.

V čem je práce u nás na Call Centru zajímavá?

Významně se podílíš na výsledcích společnosti. Naučíš se komunikovat a prodávat na profesionální úrovni. Neustále se vzděláváš a my ti pomáháme být nejlepší v tom, co děláš. Tvůj nadřízený je vždy pouze ten, který začínal jako ty. Reprezentanti Call Centra jsou pro nás zdroj talentů pro manažerské pozice ve společnosti. Získáš u nás práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.

Vaší pracovní náplní bude:

Hovoříš pouze s klienty, kteří sami projevili zájem. Budeš zákazníky informovat o podmínkách prodeje či výkupu vozů a sjednávat s nimi schůzky na naše pobočky. Staneš se důležitou součástí obchodního procesu.

Očekáváme:

Kdo je ten vhodný pro tuto pozici?

Každý/á, kdo má chuť učit se novým věcem
Každý/á, kdo má chuť ovlivnit svoji výplatu
Každý/á, kdo má chuť se posouvat jak v pracovním, tak v osobním životě

Nabízíme:

Práci na HPP na dobu neurčitou.
Nástupní základní mzdu 18.000 Kč + BONUSY. Můžeš si vydělat až 40 000,- Kč měsíčně.
Super kolektiv, motivační programy, soutěže a teambuildingové akce
Nové, moderní prostředí Call Centra.

Benefity pro naše zaměstnance:
- Slevy na nákup firemních produktů a služeb (automobil, pojištění, financování vozu)
- Slevy pro sportovně založené – Multisport karta
- Zvýhodněné firemní telefonní tarify pro soukromé účely
- Autoškola a kondiční jízdy za zvýhodněné ceny
- Firemní školka
- Právní poradna
- Slevy u firemních partnerů (kultura, sport, služby)



Call Centrum

Telefonická podpora prodeje a výkupu. Operátoři komunikují se zákazníky, hledají nejlepší možnosti uspokojení jejich potřeb. Snaží se klientovi nabídnout vhodný vůz, pomoci mu s výběrem financování, případně adekvátně ocenit jím nabízený automobil. Účelem je poskytnout zákazníkovi informace a domluvit  s ním schůzku v některé z poboček. Komunikace probíhá v českém, slovenském, ruském, anglickém, německém a maďarském jazyce.

Call centrum hraje jednu z klíčových rolí v rámci společnosti. Být součástí tohoto oddělení znamená významně se podílet na prodejních výsledcích celé firmy. Více jak 50% všech obchodů je realizováno právě prostřednictvím call centra. Díky propracovanému školícímu programu se naši lidé rychle naučí obchodním dovednostem, strategickému myšlení a zvládnou s nadhledem řešit i ty nejkomplikovanější situace. Z řad zaměstnanců call centra jsou díky svým získaným dovednostem vybíráni kandidáti na managerské pozice v rámci společnosti.
 

ČR, Praha -- 190 zaměstnanců




Nově jsme pro vás otevřeli pobočku v Mladé Boleslavi. Více informací o pobočce zde.

×
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací