HONDA HRV

Recenze - foto1
       
Volejte zdarma 800 110 800denně od 7:00 do 22:00

recenze

1999 až 2006, modernizace 2002

PARAMETRY - HONDA HRV
Karosérie:
tří- nebo pětidveřový vůz kategorie SUV
Motory: zážehový řadový čtyřválec 1,6 16V (77 kW) s rozvodem OHC a vícebodovým vstřikováním paliva a 1,6 16V VTEC (92 kW) s proměnným časováním zdvihu ventilů
Pohon: přední nebo všechna kola (systém Honda 4x4)
Rozměry: 4010x1695x1580 (3D) a 4110x1695x1580 (5D) mm
Rozvor: 2350 (3D) a 2450 (5D) mm
Zavazadlový prostor: 285 litrů
Palivová nádrž: 55 litrů
Oficiální prodej v ČR: ano

PLUSY
vynikající pružnost motoru, zcela dostatečný výkon i u slabší verze, ochota vytáčet se, kultivovaný projev pohonné jednotky, příjemná ovladatelnost, malý poloměr otáčení, přesné a lehké řazení, krátký krok řadicí páky, pohodlná přední sedadla, pocitově silné brzdy s rychlým nástupem, výborná ergonomie, subjektivní dojem kvality, pohodlné nastupování (na přední sedadla), často bohatá výbava čítající i klimatizaci, vcelku slušné schopnosti v lehkém terénu, hydraulický posilovač řízení

HISTORIE
1997: Uvedení vozu HONDA HRV jako studie pod jménem J-WJ na tokijském autosalónu.
1998: Zahájení prodeje nejdříve jen na asijském trhu a ve třídveřové verzi. Zážehové motory 1,6i 16V (77 kW) nebo 1,6i 16V VTEC (92 kW), oba kombinované s pohonem předních nebo všech kol. Vedle manuální alternativně také plynulá samočinná převodovka CVT.
1999: Zahájení prodeje na světových trzích, nově také pětidveřová karosérie.
2002: Drobný facelift.
2006: Ukončení produkce bez uvedení nástupce.

DOPORUČENO
1,6i 16V 4x4 VTEC (92 kW)
Zážehový řadový čtyřválec s  rozvodem OHC a vícebodovým vstřikováním paliva vybavený proměnným časováním a zdvihem sacích ventilů.
Důvod: Už slabší verze motoru D16 vyniká příkladným projevem, jenž je ještě umocněn u té výkonnější systémem proměnného časování a zdvihu sacích ventilů. Patrné je to zejména v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. Její převody jsou velice krátké, což oceníte při jízdách terénem, případně městem, avšak už méně na dálnici. Zejména na ní se projeví poněkud zvýšený apetyt motoru, který však lze částečně umravnit nižší rychlostí, což jde k duhu také podvozku.


.

 


Více o modelu v publikaci Ojetiny od A do Z, či na www.autoojetiny.cz



Volejte zdarma 800 110 800