Odeslat|Tisknout|Sdílet

Úspěchy našich zaměstnanců

MANAŽER AUTOCENTRA – ZLÍN

pobočka Zlín

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!

Vaší pracovní náplní bude:

  • vedení týmu – hodnocení podřízených, motivace, koučování, zaškolování zaměstnanců
  • řízení procesů a vedení podřízených
  • nábor podřízených a následná adaptace, popř. ukončování pracovních poměrů
  • schvalování docházky, plánování směn, dovolených
  • vedení porad, organizace a kontrola činností podřízených zaměstnanců
  • kontrola dodržování zásad PO a BOZP, dodržování interních předpisů a nákladů pobočky
  • plánování KPI´s, reporting vedení společnosti
  • ostatní dle zadání nadřízeného

Očekáváme:

  • zkušenosti s vedením týmu (min. 2 roky)
  • zkušenosti z oblasti prodeje, znalost problematiky zákaznického servisu výhodou
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • uživatelskou znalost MS Office
  • vysoké pracovní nasazení
  • časovou a místní flexibilitu (příležitostné cestování v rámci poboček)

Nabízíme:

  • kvalitní tříměsíční zaškolení v oblasti prodeje
  • motivující systém ohodnocení
  • samostatnou pozici v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • propracovaný systém vzdělávání
  • služební telefon
  • firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou
  • vysokou podnikovou kulturu, přátelskou atmosféru



Oddělení prodeje vozů a prodejní podpory

Cílem oddělení je dosáhnout toho, aby zákazník odjel s vozem, který si přál, a nanejvýše spokojený. Pracovníci působí jako konzultanti a obchodní partneři zároveň. Zajišťují testovací jízdy, prohlídky prodávaných vozů na montážní rampě, nabídku nadstandardních prodejních a poprodejních služeb.
Prodej
ČR 107 zaměstnanců
Podpora prodeje
ČR 47 zaměstnanců
 




Na všech našich pobočkách je vždy odklizený sníh a jsou plně osvětleny. Vyberte si nejbližší pobočku.

×
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací