Odeslat|Tisknout|Sdílet

KLIENTSKÝ PRACOVNÍK (PASIVNÍ LINKA) – PRAHA

pobočka Praha

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!
Hovoříme jen s klienty, kteří se na nás obrátili sami – 80 % vašich aktivit bude tvořit vyřizování příchozích hovorů, 20% budete volat lidem, kteří nás sami kontaktovali např.e-mailem. Nepožadujeme předešlé pracovní zkušenosti, pouze chuť učit se a zdokonalovat. Vítáme ty, kteří chtějí stabilní práci v příjemném prostředí a chodit domů s čistou hlavou a dobrou výplatou, stejně jako ty, kteří chtějí začít kariéru ve velké společnosti. Nejsme běžné call centrum, budete překvapeni, že lze mít i takhle příjemnou práci. Deset z deseti kolegů říká „Se zkušenostmi z call centra AAA AUTO se nikdy neztratíte!“

Vaší pracovní náplní bude:

  • Komunikace se zákazníky, kteří se na naši firmu sami aktivně obrátili - nikdy nevoláte cizím lidem
  • Informovat naše zákazníky o podmínkách prodeje či výkupu vozů
  • Sjednávat obchodní schůzky se zákazníky pro prodejce na pobočkách

Očekáváme:

  • Komunikativnost
  • Spolehlivost, zodpovědnost, vstřícnost
  • Chuť si vydělat a něco pro to udělat
  • Časovou flexibilitu

Nabízíme:

  • HPP na dobu neurčitou
  • Mzdu, která se skládá z fixní (18 000 Kč) a provizní části (15 000 Kč až 30 000 Kč)
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou
  • Zdokonalení se v komunikačních a prodejních dovednostech
  • Příležitost podílet se na zlepšování procesů a možnost uplatnit své nápady
  • Místo výkonu práce: Praha
  • Práci v moderním a nově zrekonstruovaném call centru, kde se Vám bude líbit


Call Centrum

Telefonická podpora prodeje a výkupu. Operátoři komunikují se zákazníky, hledají nejlepší možnosti uspokojení jejich potřeb. Snaží se klientovi nabídnout vhodný vůz, pomoci mu s výběrem financování, případně adekvátně ocenit jím nabízený automobil. Účelem je poskytnout zákazníkovi informace a domluvit  s ním schůzku v některé z poboček. Komunikace probíhá v českém, slovenském, ruském, anglickém, německém a maďarském jazyce.

Call centrum hraje jednu z klíčových rolí v rámci společnosti. Být součástí tohoto oddělení znamená významně se podílet na prodejních výsledcích celé firmy. Více jak 50% všech obchodů je realizováno právě prostřednictvím call centra. Díky propracovanému školícímu programu se naši lidé rychle naučí obchodním dovednostem, strategickému myšlení a zvládnou s nadhledem řešit i ty nejkomplikovanější situace. Z řad zaměstnanců call centra jsou díky svým získaným dovednostem vybíráni kandidáti na managerské pozice v rámci společnosti.
 

ČR, Praha -- 190 zaměstnanců




Na všech našich pobočkách je vždy odklizený sníh a jsou plně osvětleny. Vyberte si nejbližší pobočku.

×
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací