Odeslat|Tisknout|Sdílet

HR PROJECT COORDINATOR - PRAHA

pobočka Praha

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!

Vaší pracovní náplní bude:

  • Podpora a koordinace HR/recruitment projektů
  • Práce s interní recruitment databází
  • Správa a aktualizace inzerce, hledání nových kanálů
  • Samostatné vedení marketingových projektů
  • Tvorba obsahu a správa firemního intranetu
  • Zajištění HR komunikace – překlady, prezentace, brožury
  • Správa firemních benefitů
  • Aktualizace organizačních struktur
  • Tvorba pravidelných a ad hoc reportů

Očekáváme:

  • Minimálně 2 roky praxe v HR, interní HR větší společnosti výhodou
  • Zkušenosti se zadáváním a koordinací personální inzerce
  • Zkušenost s vedením HR projektů
  • Orientace na trhu práce
  • Pokročilou znalost anglického jazyka
  • Minimálně středně pokročilou znalost MS Excel (práce s kontingenčními tabulkami…)
  • Týmový duch, analytické myšlení

Nabízíme:

  • Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie včetně externích odborných školení
  • Možnost profesního růstu a osobnostního rozvoje ve stabilní mezinárodní společnosti
  • Jedinečnou podnikovou kulturu a přátelskou atmosféru
  • Mobilní telefon, slevy na sport, kulturu, firemní služby a produkty
  • Jazykové kurzy (angličtina, polština, němčina)
  • Motivující platové ohodnocení



Personální oddělení

Zpracovává agendu týkající se pracovního poměru ve společnosti (smlouvy, výpovědi, podklady pro mzdy, docházkový systém, evidence pracovního oblečení, služebních automobilů a mobilních telefonů). Zajišťuje penzijní připojištění, zaměstnávání cizinců a podporu liniovým manažerům. Vytváří speciální programy: benefitů, hodnocení zaměstnanců, apod. Provádí personální audit, vede agendu bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci a požární ochrany.
ČR, Praha -- 9 zaměstnanců
SR 1 zaměstnanec




Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací