Odeslat|Tisknout|Sdílet

Úspěchy našich zaměstnanců

   

HR ASSISTANT - PRAHA

pobočka Praha

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!

Vaší pracovní náplní bude:

  • Evidence uchazečů o zaměstnání
  • Zadávání personální inzerce
  • Administrativní podpora personálního ředitele a náborového oddělení (objednávky, příprava podkladů pro mzdy, vedení docházky)
  • Pravidelný reporting
  • Komunikace napříč společností

Očekáváme:

  • Velmi dobrou znalost MS Office (zejména Excel a PowerPoint)
  • Zkušenosti na asistentské pozici min. 1 rok
  • Plynulou znalost AJ
  • Samostatnost a smysl pro detail
  • Velmi dobré organizační dovednosti

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Motivující mzdové ohodnocení
  • Vysokou úroveň podnikové kultury
  • Možnost kariérního růstu
  • Profesního rozvoj formou interních a externích školení
  • Firemní benefity – jazykové kurzy, slevy na sport, kulturu, firemní produkty a služby


Personální oddělení

Zpracovává agendu týkající se pracovního poměru ve společnosti (smlouvy, výpovědi, podklady pro mzdy, docházkový systém, evidence pracovního oblečení, služebních automobilů a mobilních telefonů). Zajišťuje penzijní připojištění, zaměstnávání cizinců a podporu liniovým manažerům. Vytváří speciální programy: benefitů, hodnocení zaměstnanců, apod. Provádí personální audit, vede agendu bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci a požární ochrany.
ČR, Praha -- 9 zaměstnanců
SR 1 zaměstnanec




Na všech našich pobočkách je vždy odklizený sníh a jsou plně osvětleny. Vyberte si nejbližší pobočku.

×
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací