Auta nejprodávanějších značek se rozhodla Brňanům přivézt „až pod nos“ společnost Mototechna ze skupiny AAA AUTO. Desítky vozů od 20 výrobců zaparkovala na Moravském náměstí na ploše bývalého Německého domu, poté je převeze na náměstí Svobody. Vůbec poprvé tak firma zkouší koncept pop-up store, tedy vytvoření prezentace na přechodnou dobu.
Výstava byla zahájena tiskovou konferencí 17.7. za účasti generální ředitelky AAA AUTO Karolíny Topolové, dakaristy Lukáše Kvapila, poradce pro značku Mototechna Stanislava Gálika, ředitelky TIC Brno Jany Janulíkové a náměstka primátora Matěje Hollana. Patronem výstavy se stal motocyklista Rallye Dakar, vojáka z povolání a držitel ocenění Fair Play Lukáš Kvapil, který zároveň převzal z rukou Karolíny Topolové automobil Ford Ranger Wildtrack.
Jak to vše začalo se můžete podívat na videu zde: