Odeslat|Tisknout|Sdílet

Úspěchy našich zaměstnanců

   

BUSINESS DEVELOPMENT KONZULTANT AŽ 40 000 Kč

pobočka Praha

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!
Chcete se významně podílet na výsledcích nadnárodní společnosti? Chcete pracovat v oddělení, které v ní hraje důležitou roli? Pojďte pracovat na naši zákaznickou linku! Hovoříme jen s klienty, kteří sami projevili zájem – více jak 80% vašich aktivit bude tvořit vyřizování příchozích hovorů. Budete zákazníky informovat o podmínkách prodeje či výkupů vozů a sjednávat s nimi schůzky na naše pobočky. Stanete se důležitou součástí obchodního procesu. Nepožadujeme předešlé pracovní zkušenosti, pouze chuť učit se novým věcem a zdokonalovat se. Pesimisty nebereme!

Očekáváme:

  • Dobré komunikační dovednosti
  • Pozitivní přístup
  • Časovou flexibilitu
  • Zodpovědnost a spolehlivost

Nabízíme:

  • HPP na dobu neurčitou
  • Platové ohodnocení: 18.000 fixní mzda + BONUSY dle měsíčních výsledků 15.000 až 25.000Kč
  • Kariérní ROZVOJ (v roce 2014 bylo 45 zaměstnanců povýšeno na různé pozice ve společnosti)
  • Zdokonalení se v prodejních a komunikačních dovednostech
  • PŘÁTELSKÝ a DYNAMICKÝ kolektiv
  • Motivační programy a soutěže
  • PŘÍLEŽITOST podílet se na zlepšování procesů a možnost uplatnit své nápady
  • Možnost firemního ubytování
  • Práci v moderním a nově zrekonstruovaném call centru, kde se Vám bude líbit


Máte dotazy? Neváhejte zavolat přímo personalistce na +420 283 068 509, ráda vám odpoví.
Veškeré volné pozice najdete také na facebooku AAA Auto Kariéra.







Klíčová slova: Business development center, BDC, Telemarketing, Telekomunikace, Telekomunikační pracovník, TLS, TLM, CC, Telesales, Telesales Specialist, Call centrum, Call centre, Zákaznická podpora, Specialista zákaznické podpory, Zákaznický servis, Customer Specialist, Customer Representative, Customer service, Obchodní podpora, Obchod, Obchodník, Prodej, Prodavač/ka, Operátor/ka Call centra, Operátor/ka, Obchodní zástupce, Reprezentant Call centra.


Call Centrum

Telefonická podpora prodeje a výkupu. Operátoři komunikují se zákazníky, hledají nejlepší možnosti uspokojení jejich potřeb. Snaží se klientovi nabídnout vhodný vůz, pomoci mu s výběrem financování, případně adekvátně ocenit jím nabízený automobil. Účelem je poskytnout zákazníkovi informace a domluvit  s ním schůzku v některé z poboček. Komunikace probíhá v českém, slovenském, ruském, anglickém, německém a maďarském jazyce.

Call centrum hraje jednu z klíčových rolí v rámci společnosti. Být součástí tohoto oddělení znamená významně se podílet na prodejních výsledcích celé firmy. Více jak 50% všech obchodů je realizováno právě prostřednictvím call centra. Díky propracovanému školícímu programu se naši lidé rychle naučí obchodním dovednostem, strategickému myšlení a zvládnou s nadhledem řešit i ty nejkomplikovanější situace. Z řad zaměstnanců call centra jsou díky svým získaným dovednostem vybíráni kandidáti na managerské pozice v rámci společnosti.
 

ČR, Praha -- 190 zaměstnanců




Na všech našich pobočkách je vždy odklizený sníh a jsou plně osvětleny. Vyberte si nejbližší pobočku.

×
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací