Odeslat|Tisknout|Sdílet

Úspěchy našich zaměstnanců

   

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK SERVISNÍHO ODDĚLENÍ - PRAHA

pobočka Praha

PŘIDEJTE SE K NÁM! DRŽÍME VÁM MÍSTO!
Baví Vás jasně daná práce se systémem, a zároveň máte ráda pořádek v dokumentech? Jste komunikativní a nevadí Vám komunikace po telefonu? Pokud ano, hledáme Vás!

Vaší pracovní náplní bude:

  • Zadávání servisních zakázek
  • Zpracování pracovních výkazů k jednotlivým opravám
  • Účtování servisních zakázek
  • Kontrola faktur externích dodavatelů
  • Archivace


Očekáváme:

  • Základní orientaci v MS Excel
  • Zkušenost s administrativní prací
  • Schopnost plnit více úkolů najednou
  • Znalost angličtiny výhodou
  • Psaní všemi deseti výhodou

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní a silné společnosti
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Bonusové odměny dle splněných cílů
  • Vysokou úroveň podnikové kultury
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní benefity: slevy na sport, kulturu, dovolenou, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, možnost nákupu firemních produktů se slevou (auto, pojištění a financování vozu, GPS navigace a další)





Nově jsme pro vás otevřeli pobočku v Mladé Boleslavi. Více informací o pobočce zde.

×
Vyhledávejte stisknutím klávesy Enter.
800 110 800denně od 8:00 do 21:00
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací